Seiko only X

SSC959

12 likes

7 likes

18 likes

14 likes

Vette versie, nog nooit gezien deze. Welk jaar is deze uit?

1 like

Mijn eerste Seiko Duikhorloge uit 2016 de SRP779, Het is de Bravo versie. :diving_mask::wink:

14 likes

Moet nog uit de stickers, de Seiko Prospex verslaving gaat maar door :wink:

Spb240j1

16 likes

Rond de jaren '90

1 like

Nice! Van harte! Heb ook eentje incoming. Wellicht gaat de green Willard er dan uit. Not sure yet.

1 like

17 likes

Die is met de bruine plaat toch? Dat is wel een heel tof model, heb 'm hier op HF na de release wel eens voorbij zien komen, maar daarna niet meer. Veel plezier ermee!

1 like

NA! Eindelijk hoor ik er nu ook bij. Bij de serieuze horologisten. Je kunt nog zoveel Casio’s kopen als je wilt, je telt pas echt mee met een Seiko. :shushing_face: Niet verder verklappen! Vandaag in de post:

En we noemen hem SNKL45K1
Compleet met doos, boekje, tag en originele bracelet.

Eerste indruk: hij is wel wat klein. Nog kleiner dan mijn toch al niet grote Orient TriStar. Misschien moet het even wennen. Eerst maar eens de bracelet er aan en om de pols.

Gaat best. Zit nog beetje strak. Schakeltje er bij of microadjusten. Ik kom het weekend wel weer door.
Kijken of dat 7S26 werkje een beetje op tijd wil lopen. Daarna snel de winder in.

18 likes

Van harte gefeliciteerd :partying_face:

1 like

17 likes

Welkom :wink:

1 like

Dank je, tof om te vernemen dat je ook een SPB151j uitvoering op de kop heb weten te tikken. Ik vind dat dit specifiek model alleen maar een zwarte wijzerplaat met een rubberen band behoeft. Zoals het heurt :face_with_peeking_eye::face_with_peeking_eye::face_with_peeking_eye::face_with_peeking_eye::+1::+1::+1:.

1 like

Hartelijk gefeliciteerd met je 1e Seiko. Ik heb veel modellen met een 7s26 uurwerk. Allen lopen meer dan prima. Het zijn echte werkpaarden. Geniet ervan​:hugs::+1:

1 like

Ja leuk! Veel plezier er mee….

1 like

Gisteren uitgeleend aan m’n zoon, dat maakt deze vintage Kinetic een horloge voor 4 generaties! (En het is niet eens zo oud)

8 likes

Heb 'm binnen intussen, nu even kijken hoe het uurwerk loopt van deze. Is nog wel eens een dingetje. Eens over het zwart, is toch het meest dichtbij het origineel, alhoewel de groene erg fraai is en ook wel past bij het thema van de bekende film. Qua strap, ga je voor tropic of waffle?

1 like