Ik heb nu een Hirsh rubberen band aan het horloge gekoppeld. Ik had deze band nog ergens liggen en vind het zeker niet mis staan. Morgen wordt een waffle strap geleverd. Laatste heeft mijn voorkeur boven een tropic.
Mijn uurwerk loopt de afgelopen dagen +16 seconden per 24uur. Voor mij net acceptabel.
Ik hoop deze uitvoering ook eens in de collectie te mogen verwelkomen. Schitterend ![]()
![]()
Hij is mooi! 38mm zou je niet zeggen. Komt denk ik ook door dat het glas en wijzerplaat wat groter is ten opzichte van de kast.
Zoals het heurt ![]()
Die van mij sinds gister binnen. Heel gaaf horloge! Loopt alleen veel te slow op -40 sec/24uur. Moet dus naar de horlogemaker. Ondanks teleurstelling toch blij, deze ga ik houden. Voorlopig ![]()
Zeker niet weg doen, ga je wellicht spijt van krijgen. En daarnaast betreft het een model wat uit de productie is. Even laten afregelen en ervan genieten:blush:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft iemand hier heel toevallig ervaringen met Watches111 in Spanje? Heb mijn ogen gericht op een JDM Astron👀
Zoooo, die is lekker:heart_eyes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een jaar of twee geleden een Orient Kamasu gekocht voor een scherpe prijs, alles perfect afgehandeld.
Thanks voor de info Stefaan!![]()
Succes met de aankoop.