Seiko only X

19 likes

14 likes

18 likes

14 likes

13 likes

19 likes

14 likes

Deze weer eens om :blush:

9 likes

11 likes

Goodmorning…

12 likes

21 likes

Nieuw en oud. De oorspronkelijke versie kocht ik nieuw van mijn spaarcenten en aan ulling door mijn peetoom in 1973. Heeft mij ongeveer 20 jaar trouw gediend als enige horloge. Eergisteren kwam ik de re-edition hier tegen van Albert Neri. Zonder te twijfelen overgenomen. Limited edition met historie en manufactuurwerk voor een fijne prijs. Made in Japan, net als mijn auto. Heeft iemand nog tips voor banden (voor de Seiko, niet voor de Subaru)?

17 likes

Mijn zomerhorloge van 2026.

18 likes

Geloof dat ik van alle merken die ik ooit heb gehad, Seiko het meeste voorkomt. Denk dat dit mijn twee favorieten zijn

23 likes

Mijn oude “gouden” vriend.

17 likes

Mooie dag :sunny:

Mooie details en afwerking

22 likes

22 likes

Leuk hoor die bruine plaat. Zie je eigenlijk niet zo veel, maar vind het mooi werken. En überhaupt mooie kast :ok_hand:

2 likes

16 likes

Binnenkort in dit theater - deze 2010 gekochte 009J, voorzien van een 4R36 en een fraaie gegraveerde Seiko-kroon. Monsterwatches bleek het voordeligst. Zelf even het werkje afregelen, plaat/wijzers/dagschijf/dagschijfrad, onder/overdruktesten, weer een als nieuw horloge. Behalve de “sun-faded” duikersring; die laat ik lekker zo!

Had geen zin om die vervelende 7S26 weer te servicen (laatste keer gedaan in 2017); hacking/manual wind straks - zeer, zeer welkom. Dan gaat-ie ook weer vaker aan de pols, loopt nu als een natte krant!

16 likes