Seiko only X

13 likes

Mooie banden man!

Die donkerblauwe springt er wel uit ja! En die speedtimer doet t altijd goed op bruin-tinten. De donkergroene is wat mij betreft ook de minste van het stel.

1 like

Vandaag deze SKX025 uit 2007 om, het minder bekende broertje van de SKX015:

12 likes

Minder bekend zeker, maar wat mij betreft mooier!

1 like

11 likes

Goedenavond

8 likes

Nieuwe horloges op komst Ton? Of gewoon wat opruimen?

Nieuwe op komst…
Nog pril.

2 likes

Prille liefde, mooiste wat er is :crazy_face:
Alvast van harte :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

1 like

38mm

10 likes

Goedemorgen.

11 likes

Dat ziet er tof uit David!! Wat een heerlijk effect heeft dat toch op een horloge en meteen ook het bewijs dat een witte dial zich hier perfect voor leent!! :heart_eyes:

Fok… je kost me weer geld man. :laughing:

Wat een leuke combi’s. Net elke keer een volledig andere manier , maar wel de rust en samenhorigheid van band en kast :star_struck:

Ja die is gaaf. Grappige is dat ik 'm kocht omdat hij mij deed denken aan een bandje van Undone wat ik had, maar welke m’n vrouw (op-)gebruikt heeft. Bij ontvangst bleken ze vrijwel identiek, qua kleur en structuur, maar vorm en stiksels iets anders. Misschien zelfde makelij?

Da’s wel de favoriet. Goede kleur, beetje leven in kleur & structuur, witte stiksels contrasteren mooi. Mooie kwaliteit ook wel!

Eigenlijk je eigen schuld want ik werd deels aangedreven door die bruine band op die bruine KS van je :grimacing: Ik was benieuwd naar een band voor m’n GS, ook 19mm, en die zou ik dan eventueel ook op m’n KS en Citizen NB1050 kunnen dragen. Dus ff koekeloeren bij Watchgecko, zag dat er korting was en dan hebben ze best leuke aanbiedingen. Alleen bleek er niets boeiends in 19mm, maar kon het niet laten toch wat 20mm te scoren. Die donkerblauwe band was bijvoorbeeld van ca €85 naar €22. Dat zijn prijzen waarvoor het wel leuk shoppen is.

Nou, ja, ik merk toch dat ik een sterke neiging heb voor donkere plaat + lichtere band, en lichte plaat + donkere band. Die blauwe banden en de groene vind ik helemaal niet lekker bij zwart staan, terwijl daar in principe alles bij kan. “Ton sur ton” vind ik ook zozo.
Wat ik trouwens ook wel leuk vond opvallen bij die collages met die bandjes is het effect van een contrasterend stiksel. Moet wel matchen bij het horloge (die groene band heeft wat geliger stiksel) maar het doet een hoop.

En een plaatje voor de sfeer. Probeer de liefde voor deze wat nieuw leven in te blazen. Vreemd genoeg loopt staat de datum op dit horloge maar voor de helft van de dag goed :man_shrugging:

10 likes

Even 12 uur naar voren zetten, of naar achteren…

D*mn it… Ik zit dus eigenlijk in mijn eigen gecreëerde vicieuze cirkel! :no_mouth:

Nou ja, ik stop maar met het er tegen vechten en geef er maar aan toe dan. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Tegengestelde banden vind ik ook gaver. Bij mijn Seagull 1963 is de band blauw net als de wijzers en de stiksels zijn met hun lichte kleur weer afgestemd op de wijzerplaat. Die pakt geweldig uit naar mijn mening.

Errug prettig plaatje wel. :sunglasses:

5 likes

6 likes

Goeiemorgen! :sunny:

12 likes

Seiko x TiCTAC, souveniertje uit Japan :).

18 likes