Seiko only X

16 likes

12 likes

13 likes

Even wezen passen. Twijfel of de 41 toch niet nét te groot is. Subdials wel mooier in balans…

Voor de grap ook de blauwe gepast, maar de bezel doet het helaas niet voor mij. Grappig genoeg te saai. Zoek toch een beetje dat Speedmaster / Daytona gevoel :face_with_peeking_eye:

12 likes

Duik in bad

16 likes

15 likes

Zojuist deze van een horlogeliefhebber overgenomen. Ik vind deze een meer klassiekere uitstraling hebben dan de 41mm uitvoering.:wink:

16 likes

18 likes

11 likes

Er staat er ook een in het blauw!

7 likes

9 likes

Is het al lang genoeg geleden dat NL uit het WK viel om dit zonder referentie naar voetbal te kunnen dragen??

11 likes

Toch niks meegenomen, €750 is ook weer niet niks… ik vond de 41 mooier, maar toch net te groot. De 39 dan misschien weer net te klein. Blijkbaar moet het 40 zijn :joy:

Dus dan deze maar weer om, want verder niks mee :desert_island:

9 likes

Staat je perfect! Ik heb zelf liever drie gelijke subdials, voor wat meer rust. Uiteindelijk niks meegenomen, ze vroegen gewoon msrp, en de echte klik ontbreek.

1 like

Dan moet je het zeker niet doen. Gewoon op je gemak verder kijken. Ik heb dit nagenoeg nieuw exemplaar voor een zacht prijsje op MP weten te scoren. De eigenaar had dit exemplaar 4 maanden geleden uit Japan laten komen. Dus de JDM uitvoering.

Succes met je verdere zoektocht. :grinning: :slightly_smiling_face: :+1:

1 like

18 likes

19 likes

16 likes

Goedemorgen

16 likes