Seiko only X

19 likes

Even de wasstraat in

14 likes

12 likes

17 likes

Mijn eerste horloge horloge dat ik kocht sinds ik besloot geen smartwatch meer te willen dragen als gewoon horloge. Ik besloot toen dat ik een automaat wilde en kwam toen bij deze uit. Ik had een metalen bandje, maar ben later op leder overgestapt. Inmiddels zijn er andere horloges bij gekomen en is dit niet mijn favoriete meer. Maar het blijft toch een soort van mijlpaal en ik draag hem ook nog wel wekelijks.

12 likes

15 likes

17 likes

Net de SKX007 (weer) omgebouwd naar oranje met originele 011J wijzerplaat. Ik noem m de SKX711 :sunglasses:

Simpele maar imho vette mod!

Nu alleen mn SKX781 Monster nog ombouwen, 2x oranje is wat veel… Andere plaat is daarvoor onderweg.

16 likes

De oranje en gele platen van Seiko vind ik altijd heel fraai. Heb zelf nog oude 6309-729b (oranje). Spijt dat ik mijn oranje sumo ooit heb verkocht net als mijn gele skx

3 likes

Hoe heet deze?

13 likes

Ah je hebt m nog :raised_hands:!

1 like

Jazeker, bovenstaande is een oude foto, maar zowel de shogun als deze heb ik nog. En die gele SKX waar Utrecht2 het over heeft ook ahaha.

2 likes

De bullet ook toch? Ook gehad ja, mooie!

1 like

Nee, de bullet komt via NielsV, wellicht dat hij hem van jou heeft?

1 like

Nog iemand een stalen band liggen voor de pogue?

10 likes

Ebay heeft ze. Uiteraard geen originele.

1 like

Kan eens ebay kijken anders uncle seiko.
De pogue werkt verder helemaal goed, alleen de pushers blijven beetje hangen. Moet je helpen los te komen, maar anderzijds misschien maar gewoon houden, verkopen heeft ook weinig zin

Oprecht geen idee aan wie ik die heb verkocht ooit. Is zeker 7-8 jaar geleden denk ik

1 like

10 likes

15 likes