Mijn oude vertrouwde MM200 “steelmaster” heeft een upgrade gekregen in de vorm van een zwarte OEM bezel.
Hij stond eigenlijk op de nominatie om naar het blauw te verhuizen, maar zal nog heel wat jaartjes blijven gok ik
![]()
Mijn oude vertrouwde MM200 “steelmaster” heeft een upgrade gekregen in de vorm van een zwarte OEM bezel.
Hij stond eigenlijk op de nominatie om naar het blauw te verhuizen, maar zal nog heel wat jaartjes blijven gok ik
![]()
Ja zo is hij perfect! ![]()
Zo’n gaaf horloge dit!!!
Lol zeg gewoon dat je lui bent, zeg ik ook altijd
Maar leuke Jumbo ![]()
En een verdraaid lekker plaatje ervan.
Als ik hem dan weer zie zo’n Skx011 gaat het toch kriebelen om naast mijn 007 en 009 ook zo’n oranje variant te hebben.