Seiko only X

19 likes

Nou… Speedtimer dan. :rofl:

(En die SPB513 komt er ook een keer. Alleen niet voor de retail prijs. :yum:

15 likes

5 likes

7 likes

Vanmiddag de SNXS73J1 uit het verre Azië binnen gekregen. Meteen de stalenband vervangen door een NATO. Nu nog wat bijpassende bandjes (19mm) scoren.

17 likes

Daar passen heel veel bandjes bij👍

1 like

Dat denk ik ook. Universele kleur wijzerplaat.:+1:

22 likes

13 likes

Tijd in de doos gezeten, maar is er vandaag weer eens uit. Misschien toch eens een oyster band en Nato erbij kopen. :grinning:

11 likes

Voor de Gene Kranz liefhebbers - ook een rubberen band is wel eens leuk voor de afwisseling. :wink:



17 likes

20 likes

14 likes

18 likes

15 likes

8 likes

17 likes

20 likes

17 likes

9 likes