Seiko only X

De eerste hier volgens mij. Heel tof. Hoe bevalt hij?

Geweldig ding, super toffe foto!

Avondwissel.

7 likes

Gaaf zeg!

2 likes

Koffie tijd voor de King…

23 likes

24 likes

16 likes

Nog steeds mijn nieuwe daily.

12 likes

14 likes

![IMG_3772|375x500]



(upload://6XMYIPwUPcnDCQag5405EmX680I.jpeg)

Mijn NA

12 likes

15 likes

16 likes

Dank, bevalt erg goed. Mooi model, goede afwerking en een mooie band. Enige nadeel is dat de clasp maar 2 micro aanpassingsmogelijkheden heeft. Zie mijn NA topic voor meer foto’s.

1 like

Toevallig gisteren ook eens om de pols gelegd. Zware jongen wel! Voelt degelijk aan.
Die beperkte micro adjusts staan ze om bekend bij het merk. Helaas.

1 like

12 likes

26 likes

9 likes

Avondwissel

12 likes

11 likes

Afgelopen weekend op pad geweest voor een bandje voor een oud Lincoln horloge (geslaagd).

Maar stiekem had ik ook al een idee voor mijn Sharp Edge. Best wat bandjes langs laten komen, maar uiteindelijk gekozen voor een advies van de verkoper. Ik heb niet vaak bandjes gezien om deze serie Sharp Edge en ik moet zeggen… :heart_eyes::heart_eyes:

21 likes

Inderdaad niet veel op “zachte” bandjes gezien, past prima. Vind überhaupt dat je niet veel sharp edges voorbij ziet komen, ik vind het echt een prachtig horloge :ok_hand:

1 like