De eerste hier volgens mij. Heel tof. Hoe bevalt hij?
Geweldig ding, super toffe foto!
De eerste hier volgens mij. Heel tof. Hoe bevalt hij?
Geweldig ding, super toffe foto!
Gaaf zeg!
Dank, bevalt erg goed. Mooi model, goede afwerking en een mooie band. Enige nadeel is dat de clasp maar 2 micro aanpassingsmogelijkheden heeft. Zie mijn NA topic voor meer foto’s.
Toevallig gisteren ook eens om de pols gelegd. Zware jongen wel! Voelt degelijk aan.
Die beperkte micro adjusts staan ze om bekend bij het merk. Helaas.
Afgelopen weekend op pad geweest voor een bandje voor een oud Lincoln horloge (geslaagd).
Maar stiekem had ik ook al een idee voor mijn Sharp Edge. Best wat bandjes langs laten komen, maar uiteindelijk gekozen voor een advies van de verkoper. Ik heb niet vaak bandjes gezien om deze serie Sharp Edge en ik moet zeggen… ![]()
![]()
Inderdaad niet veel op “zachte” bandjes gezien, past prima. Vind überhaupt dat je niet veel sharp edges voorbij ziet komen, ik vind het echt een prachtig horloge ![]()