Seiko only X

Avondwissel

11 likes

11 likes

Afgelopen weekend op pad geweest voor een bandje voor een oud Lincoln horloge (geslaagd).

Maar stiekem had ik ook al een idee voor mijn Sharp Edge. Best wat bandjes langs laten komen, maar uiteindelijk gekozen voor een advies van de verkoper. Ik heb niet vaak bandjes gezien om deze serie Sharp Edge en ik moet zeggen… :heart_eyes::heart_eyes:

17 likes

Inderdaad niet veel op “zachte” bandjes gezien, past prima. Vind überhaupt dat je niet veel sharp edges voorbij ziet komen, ik vind het echt een prachtig horloge :ok_hand:

1 like

Slechts een paar honderd van gemaakt.
Titanium Sld uit de gulden tijd.
Doet het nog steeds prima.

8 likes

Het is voor mij ook een beetje een surrogaat Grand Seiko.
“Hij wil wel maar kan het niet.” :smiley:

1 like

In bepaalde zin wel, maar des te beter dat er een goedkoop alternatief binnen dezelfde club is, toch? Wat ik dan weer een grote plus vind is dat je bij deze Seiko’s een betoverende wijzerplaat krijgt, maar bij GS begint de lol qua platen pas bij -wat is het- 4 à 5k.

Het is dat ik deze poor boys GS heb, anders had ik waarschijnlijk al lang een sharp edge gehad :grimacing:

13 likes

True. Al ben ik ook wel heel erg fan van de simpliciteit van bijvoorbeeld een 301 of een 321…

Ja hallo! Dat is de moeder van de Sharp Edges. :grin:
Daar past ook heeeeel mooi een band omheen. :upside_down_face:

Ik kon de weerleiding niet misstaan en overstag gegaan. Zojuist binnen gekomen, nu naar het werk en vanavond (laat) bij thuiskomst de bracelet op maat maken.

22 likes

Super leuk! Lekker gevoel he, zo’n nieuwe aanwinst. Straks als hij lekker om de pols ligt weer genieten.

1 like

Inderdaad😀. Dit wordt wellicht de 1e horloge waar ik de bracelet niet voor een nato ga vervangen. Super combi.

1 like

15 likes

11 likes

Toch maar weer snel op een nato gezet. :face_with_peeking_eye:

15 likes

:star_struck: nieuwe aanwinst! De Seiko ssb479p1 :ok_hand:

Bewegende beelden klik HIER

.
.

17 likes

Is er een hype die ik aan het missen ben?

3 likes

Laat het mij dan ook weten :sweat_smile:

Niet eens een hele dag volgehouden… :rofl:

1 like

Dit is wel een hele mooie combinatie! :ok_hand:t3:

1 like

Thanks. Hij pakt verrassend lekker uit. :blush:

1 like