Slechts een paar honderd van gemaakt.
Titanium Sld uit de gulden tijd.
Doet het nog steeds prima.
Het is voor mij ook een beetje een surrogaat Grand Seiko.
“Hij wil wel maar kan het niet.” ![]()
In bepaalde zin wel, maar des te beter dat er een goedkoop alternatief binnen dezelfde club is, toch? Wat ik dan weer een grote plus vind is dat je bij deze Seiko’s een betoverende wijzerplaat krijgt, maar bij GS begint de lol qua platen pas bij -wat is het- 4 à 5k.
Het is dat ik deze poor boys GS heb, anders had ik waarschijnlijk al lang een sharp edge gehad ![]()
True. Al ben ik ook wel heel erg fan van de simpliciteit van bijvoorbeeld een 301 of een 321…
Ja hallo! Dat is de moeder van de Sharp Edges. ![]()
Daar past ook heeeeel mooi een band omheen. ![]()
Ik kon de weerleiding niet misstaan en overstag gegaan. Zojuist binnen gekomen, nu naar het werk en vanavond (laat) bij thuiskomst de bracelet op maat maken.
Super leuk! Lekker gevoel he, zo’n nieuwe aanwinst. Straks als hij lekker om de pols ligt weer genieten.
Inderdaad😀. Dit wordt wellicht de 1e horloge waar ik de bracelet niet voor een nato ga vervangen. Super combi.
Is er een hype die ik aan het missen ben?
Laat het mij dan ook weten ![]()
Niet eens een hele dag volgehouden… ![]()
Dit is wel een hele mooie combinatie! ![]()
Thanks. Hij pakt verrassend lekker uit. ![]()
Nog geen 30 minuten:laughing:![]()
Ik ben geen bracelet drager, oogt over het algemeen te steriel voor mij. Speel liever met een NATO of een lederen band. Wat combineren met kleur tov van de wijzerplaat en case.











