26 likes
Bij mij nooit gebeurd
Ik had net plastic handschoenen aan en bij het uittrekken bleef dat haken achter de kroon, waardoor deze uitgetrokken wordt. Misschien is dat het probleem.
Kan me niet herinneren dat ik vanochtend iets vergelijkbaars heb gehad, maar zal het eens in de gaten gaan houden.
Je kan ook zien dat de kroon uitsteekt aan de onderkant. Daar blijft dan wat achter haken.
1 like
Vrijwel altijd draag ik Seiko, mijn favoriet. Vintage of nieuwer, zoals deze onbekende Sarb046, leuk ding dat wel wat Lord Matic-vibes meebrengt💛
13 likes



















