Samuel2
28 september 2025 om 09:57
1133
Hi, Samuel hier. Ik kan nog geen foto’s uploaden, maar ben in het bezit van 2 prachtige Seiko’s
De presage sharp edged gmt (bruin)
De presage sharp edged (bruin met gepersonaliseerde band)
Moeite waard om een keer op te zoeken. Zodra mogelijk zal ik eens een fotootje sturen
3 likes
Bahi
28 september 2025 om 10:47
1135
Welkom op het forum, we kijken uit naar je eerste foto’s
Bahi
28 september 2025 om 10:48
1136
Voor vandaag de sammy uit de doos genomen
16 likes
Tonnieb
28 september 2025 om 11:29
1137
Volgens mij kan dat wel.
Rechts beneden is er het oplaad icoon, in je bericht.
Zojuist verwisseld naar een Seiko 5. Blijft een heerlijk model.
14 likes
LN2023
28 september 2025 om 20:36
1141
Tmbrszs:
Eens!
Sweet! Hele gave foto zo met die secondewijzer in beweging!
Samuel2
29 september 2025 om 11:00
1142
Bedankt, vorige keer lukte dit helaas niet, maar ik probeer het gewoon nog eens
1 like
Samuel2
29 september 2025 om 19:18
1144
heel gave foto!! prachtig
1 like
Ezodan
29 september 2025 om 19:35
1145
Sodeju die is nog in prachtige nieuwstaat, is dat replated of gewoon uitzonderlijk nieuw nog?
Hier het broertje van de 6m13-0010, de 6m13-0019.
8 likes
TG90
29 september 2025 om 19:49
1146
Replated ofc maar vind de uwe anders ook prachtig mooi dat die kleine dials een lichtere kleur hebben!
1 like
Tmbrszs
29 september 2025 om 20:13
1148
Bedankt! De platen van Seiko zijn vaak wel mooi.
10 likes
Ezodan
29 september 2025 om 20:19
1150
De 0010 blijft de OG in mijn mening. Die van mij zijn een beetje aan het verkleuren maar in het warme licht zie je dat amper. Ik kan mij vergissen maar volgens mij heb ik ooit een post gezien en doe je zelf een goudbadje maken of heb je daar een adresje voor, ik zie het verschil niet en heb wel een paar horloges (Seiko AoD modellen) die er echt een kunnen gebruiken!
wbsoft
29 september 2025 om 20:21
1151
Helemaal mee eens! Hier een oudere 5, jaren '80 denk ik:
10 likes