12 likes
Dit soort Seiko klassiekers zijn echt top! Jammer dat ik vrij dunne polsen heb, dit formaat is wat groot voor mij.
1 like
Links deze mooie, edel vormgegeven 7005
En rechts even deze veel nieuwere 7S26, met een (nog) veel te lang bandje
8 likes
Dit model en de Gene Kranz (van één post eerder) zijn de beste onlangs (her)uitgebrachte modellen van Seiko!!
5 likes




















