Seiko only X

12 likes

Deze mocht mee op werktrip naar Belgrado

13 likes

11 likes

19 likes

Dit soort Seiko klassiekers zijn echt top! Jammer dat ik vrij dunne polsen heb, dit formaat is wat groot voor mij.

1 like

11 likes

5 likes

14 likes

Seiko 7009 '76

14 likes

11 likes

14 likes

10 likes

Met een dekentje op de bank om de panda warm te houden…

15 likes

Links deze mooie, edel vormgegeven 7005


En rechts even deze veel nieuwere 7S26, met een (nog) veel te lang bandje

8 likes

Goedemorgen, ondanks het slechte weer een goede zaterdag!


19 likes

Reversed panda

(Zal zo de datum goedzetten)

14 likes

Dit model en de Gene Kranz (van één post eerder) zijn de beste onlangs (her)uitgebrachte modellen van Seiko!!

5 likes

Lekker in de zon…

10 likes

15 likes

16 likes