Wat voor een bandje heb je er op zitten.
Mooie combi ![]()
Het is een suède bandje van onze oosterse vrienden van Ali ![]()
Ik kan nog geen foto uploaden. (Ik denk omdat ik nieuw ben op het forum) Nou dan maar zo. Ik heb afgelopen vrijdag een Seiko Prospex SPB531J1 Alpinist Limited Night Sky 39,5mm. Hij ziet er top uit!
Hmmm… Volgens mij ben je niet gelimiteerd in het uploaden van foto’s als je nieuw bent, maar zeker ben ik daar niet van. ![]()
Ik doe het via mijn telefoon, maar op het moment dat ik de foto vanuit de galerij naar het forum zet, krijg ik een melding: “Sorry, je kunt geen media-items insluiten in een bericht”. Mocht jij weten wat ik fout doe hoor ik het graag, want dan kan ik de foto erin zetten. ![]()
Ik blijf je een antwoord schuldig. Gelukkig komen er hier in het topic genoeg “oude rotten” die vast een definitief antwoord zullen hebben.
Het is gelukt. ![]()
![]()














