Seiko only X

Ik doe het via mijn telefoon, maar op het moment dat ik de foto vanuit de galerij naar het forum zet, krijg ik een melding: “Sorry, je kunt geen media-items insluiten in een bericht”. Mocht jij weten wat ik fout doe hoor ik het graag, want dan kan ik de foto erin zetten. :smiley:

Ik blijf je een antwoord schuldig. Gelukkig komen er hier in het topic genoeg “oude rotten” die vast een definitief antwoord zullen hebben.

1 like

9 likes

12 likes

Het is gelukt. :+1::smiley:

1 like

En een vette! Mooi ding zeg.

1 like

Mooi horloge! :+1:

1 like

Dank u. Ik ben er nog altijd blij mee. :blush:

Ik zag er trouwens eentje te koop staan in de markt sectie… mocht je de overweging maken. (Niet van mijzelf trouwens).

TK: Seiko SPB121J1 -Alpinist- €600,-

2 likes

Ik overweeg het zeker maar probeer mezelf ook wat in te houden, anders is het einde zoek :grin::grin::grin:

Maar ik vind het al lange tijd een erg mooi model, zeker met de groene plaat :ok_hand:

Op het forum hier heeft iemand er een metalen Uncle Seiko band opgezet, dat staat ook erg gaaf.

1 like

5 likes

1 like

De kleur van deze is bijna niet goed op de foto te krijgen, al gauw te fel, te geel. Bijzondere 7002, met goudkleurige datumring.

1 like

Ik herken het wel. De SPB121J1 kocht ik als tweede horloge afgelopen jaar en ik twijfelde enorm tussen deze en de SPB155J1. Uiteindelijk heb ik ze alletwee gekocht… :upside_down_face:

Nieuwe aanwinst! Erg blij mee!