Seiko op het ziekenhuis ..

Jeetje man, heel veel beterschap en revalidatie toegewenst!

1 like

Van harte beterschap gewenst!

1 like

Oh man ! Al deze fijne berichten :pray:t2: :sob:

Jullie zijn geweldig !

Een update:
Vandaag was een hel :cry:
Vanaf 3 uur smiddags trok de pijn van wat ik dacht wat een verrekt spiertje was in mijn schouder, naar mijn luchtpijp.
Ik kreeg werkelijk helse pijnen. Ademen werd zo zo pijnlijk.

De dokter heeft wel iets uitgelegd. Iets met het vlies om het hart ??
Maar ik kreeg weinig mee.

Zit nu al onder de 2e spuit morfine , maar die helpen maar vrij weinig :flushed: Het maakt het alleen iets beter uit te houden. Iets.
Ik hoop toch echt dat deze pijn morgen weg is :pray:t2:. Het is zowat ondraagbaar :sob:
Maar ik blijf sterk en blijf vechten.
En jullie berichten helpen hierbij enorm.

Echt echt echt enorm bedankt vanuit de bodem van mij … hart

:pray:t2::pray:t2::pray:t2:

Tot morgen.

45 likes

Beterschap!

1 like

Sterkte kerel!

1 like

Dat is even enorm schikken lijkt me, reality check dat je (nog) meer moet genieten in het leven…
Hou je taai, mentaal blijft dit wel door dreunen, maar je bent er nog. Enorm veel sterkte gewenst aan jou en de mensen om je heen.

1 like

Heel veel sterkte en beterschap toegewenst.

1 like

Sterkte :watch:️Brother :pray:

1 like

Poeh, ingrijpende ervaring voor je zeg. Ik hoop dat de pijn snel wegebt jongen. De eerste weken na een hartaanval kunnen frustrerend zijn, als het wat tegen zit. Het kan gewoon wat tijd kosten om een en ander weer op te pakken. Ik wens je daarom goede moed, dat heb je nodig en het helpt echt!

index

1 like

Sterkte! :+1:

1 like

Sterkte man, niemand wil in een ziekenhuis liggen maar het is nu wel de beste plek voor je om te zijn…

Ik hoop dat die pijn snel zakt!

1 like

Spoedig herstel toegewenst.

1 like

Sterkte!!

1 like

Heel veel sterkte! En toch ook best bijzonder dat je horloge getuige is geweest van alles, gelukkig tikt alles(!!) nog!

Grtz. Erik

1 like

Sterkte man!!

1 like

Zo, dat zal schrikken zijn! Veel sterkte met het herstel :+1:t2:

1 like

Veel beterschap!

1 like

Fijn dat je zoveel steun hebt aan de berichten die mensen je sturen.
Blijven vechten en vooruit blijven kijken. Er komen weer tijden dat je je beter voelt en dat je ondanks de medicijnen weer lekker van je horloges en belangrijker, de rest van het leven kunt genieten.
Veel sterkte man :facepunch:t3::muscle:

1 like

Wow! Heftig man. Take it easy, en ontzettend veel beterschap :pray:

1 like

Sterkte en goed herstel.

1 like