Seiko op het ziekenhuis ..

Jemig man, sterkte, en veel beterschap!

1 like

Sterkte en beterschap toegewenst!

1 like

Heel veel sterkte en beterschap toegewenst! :+1:

1 like

:open_mouth: schrikken man, beterschap en rustig aan …

1 like

Heel veel sterkte gewenst en een zeer spoedig herstel!

:muscle:t3:

1 like

Veel beterschap!

1 like

Heftig… Goed herstel gewenst!

1 like

Beterschap! Hopelijk ga je je gauw beter voelen, minder vermoeid, meer adem. Denk ook om het herstel van het gebeuren tussen de oren :slight_smile:

1 like

Veel beterschap en spoedig herstel toegewenst!

1 like

Beterschap

1 like

Beterschap en sterkte! De leeftijd confronteert ons met minder aangename zaken. Kwestie van levensstijl aanpassen inderdaad maar dat kan even wennen zijn. :wink:

1 like

Heeft helaas ook te maken met familie. Beide mijn ouders hebben het ook gehad.

Vandaag ging een beetje beter. Een beetje.

Ben naar de vervolg afdeling gebracht. En krijg morgen therapie.
Misschien van de week al naar huis :slight_smile:

22 likes

Eigenlijk verdien je wel een nieuw horloge, vind je niet? :smirk::tumbler_glass:

5 likes

Heel veel sterkte en beterschap.

1 like

Heel veel sterkte, wat een klap, heeft tijd nodig om het vertrouwen in je lichaam weer te vinden, maar je bent er nog :muscle:t2::facepunch:t2:
Goed herstel!

1 like

Ze zeggen dat er een genetische eigenschap in zit inderdaad…mijn vader is en zijn vader was hartpatiënt, dus ik ben er wel eens alert op als ik eens wat ongebruikelijks ervaar. Gelukkig is het allemaal nog verre van mij gebleven!

Het lichaam moet nu gewoon herstellen want het heeft natuurlijk gewoon een behoorlijke tik gehad! Dus geef het lichaam (en de geest) ook vooral die ruimte. Uiteindelijk zul je daar baat bij hebben.

Ik hoop op een goed herstel en het zou fijn zijn als dat in jouw eigen vertrouwde omgeving kan plaatsvinden.

2 likes

Jeetje, veel sterkte en beterschap.

2 likes

Fijn voor je dat het wat beter gaat :+1:

1 like

Dat is hoopvol nieuws! Spoedig herstel gewenst man!

1 like

Dat hakt erin, heftig! Een spoedig herstel toegewenst.

1 like