Seiko op het ziekenhuis ..

Jeetje :unamused: Ik lees het nu pas. Veel sterkte de komende tijd!

1 like

Wist je dat? Sumo’s oftewel, “Rikishi” gezien worden als gelukbrengers? Het aanraken van een Rikishi zou volgens oude verhalen zorgen voor kracht en voorspoed. Wellicht dat het horloge daarom met een reden niet van de pols is gehaald, om jou door deze tijd te slepen. Zo krijgt een klein ding toch een grote betekenis. Ik wens je heel veel beterschap en een spoedig herstel.

11 likes

Wederom bedankt allen voor de fijne berichten.
Hoop toch ergens dat het allemaal helpt :pray:t2: :blush:

Hmmm. Leuk weetje. Laten we het hopen :smiley:

:thinking: Hmmm … Je hebt gelijk !!! :smiley:
Nou. ORIS Der Meistertaucher is mijn grail, dussss … Weet niet wat je ervoor over hebt ? Ik hoor het wel :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Veel sterkte man!

1 like

Beterschap, hou je taai!

1 like

Poe dat is schrikken… ik wens je heel veel sterkte. Het kan zomaar gebeuren. Hoop dat je snel mag herstellen.

1 like

Ha,ha,ha. :joy::tumbler_glass:

1 like

Heftig zeg. Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt. Heel veel sterkte gewenst!

1 like

Sterkte!

1 like

Heel veel sterkte

1 like

Nou mooi zo! Zet hem op! :bouquet:

1 like

Gelukkig op tijd erbij. Sterkte met het herstel!

1 like

Sterkte met het herstel

1 like

Beterschap kerel.
Spoedig herstel toegewenst.
En succes met de revalidatie. :muscle:

1 like

Je mag altijd aan de verpleegkundige of arts vragen om het nog een keer uit te leggen. Vinden ze niet erg.

Je hart is in principe een spier en die heeft een eigen bloed toevoer. Met als extra, wat elektrische zaken. Die van jou was verstopt. Elk gedeelte van je hart heeft zijn eigen toevoer. En als een spier geen of weinig bloed/zuurstof krijgt voel je pijn.

Om je hart zit een vlies om de spier bij elkaar te houden die heeft ook een tik gehad.

En je hebt iets wat stent pijn heet.
Één van je slagaderen van je hart zat dicht of gedeeltelijk dicht. Daar heeft de arts in lopen duwen of boren om die stent erin te krijgen. Ook dat kan zeer doen.

Maar Seiko om in het ziekenhuis…
Vraag snel een overplaatsing aan naar de omega of rolex afd.

Sterkte kerel

8 likes

Sterkte!

1 like

Beterschap en veel sterkte!

1 like

Dat is schrikken, sterkte!

1 like

@Pauwelix

Het bleek om hartvliesontsteking te gaan.
Heb er nog steeds veel last van. Vooral in de linker schouder.
Maar krijg hier nu goede medicijnen voor.

En het gaat sowieso de goede kant op volgens de doktoren :slight_smile:

24 likes

fijn om dat te horen :ok_hand:

1 like