Seiko op het ziekenhuis ..

Shit, sterkte man! :pray:

1 like

Dat is naar nieuws, let op dat Angst op dit moment je enorm beïnvloed. Dat gaat over en de pijn ook. Ga ervan uit dat je in goede handen bent en je straks weer helemaal normaal je leven kunt verder zetten. Die pillen levenslang is geen ramp. Heel veel sterkte en een spoedig herstel.

2 likes

Heel erg veel sterkte beste man!

1 like

Sterkte man👍🏻.

1 like

Man, wat een zware tijden.
Hou je sterk! :muscle:t4:

1 like

Heftig man! Heel veel sterkte gewenst.

1 like

Heftig. En inderdaad schrikken. Heel veel sterkte en beterschap👍

1 like

Shit hey, grote kerels kunnen ook down… sterkte! :muscle::muscle:

1 like

Oei beterschap

1 like

Heftige gebeurtenis, beterschap.

1 like

Hey…da’s niet zo mooi…
Beterschap jongen, dit komt wel goed. Zie het maar als een waarschuwing, en geniet van de rest van je leven.
Komt ineens dichtbij hè. …weet er alles van.
Komt goed hoor :+1:t4:

4 likes

Dat is schrikken. Sterkte en beterschap!

1 like

Dat is even flink schrikken, gelukkig op tijd in het ziekenhuis! Ik wens je het allerbeste :+1:

1 like

Snel beterschap gewenst en probeer het rustig aan te doen - maar dat is natuurlijk allemaal niet zo evident tegenwoordig…
En die Seiko: da’s er eentje om te koesteren ! :wink:

1 like

Houd je goed en beterschap gewenst!

1 like

Wat een naar bericht. Ik wens je veel beterschap en hoop op een snelle acceptatie van je situatie.
Natuurlijk zul je dingen moeten aanpassen, maar probeer uiteindelijk van die nieuwe dingen (en inzichten) te genieten. Succes!

3 likes

Heftig man. Maar goed, je bent er nog!

Prijs je zegeningen en sterkte met herstel.

1 like

Een zeer vervelende en ingrijpende wending waarmee je plots wordt geconfronteerd.

Beterschap en sterkte!

1 like

Sterkte man. Dat doet veel met je.

Ik ben 2 maanden geleden gedotterd en er zijn 3 stents geplaatst. Ik zit nu tegen het einde van het hartrevalidatie programma. Ben net weer voorzichtig begonnen met sporten en werken.

Als je vragen hebt of als ervaringen uitwisselen je helpt ben ik beschikbaar :+1:

20 likes

Sterkte man! Het zal vast wennen, maar het is nu doorbijten … Zet hem op!

1 like