Seiko Orange Monster - 2nd generation - SRP309k1

Na lang dubben toch besloten deze onvervangbare 2nd gen Orange Monster te verkopen om plaats te maken voor iets nieuws.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop

Merk en model: Seiko SRP309K1, tweede generatie Orange Monster
Diameter: 42mm
Leeftijd: mei 2014
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): oktober 2015
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos, handleiding, seiko tag, 6 ongebruikte schakels, lumpy/ engineer bracelet en oranje Geckota rubber band. Let op: de oranje rubber band heb ik zelf op zeer onprofessionele wijze korter gemaakt :smile:
Verzendkosten of afgehaald: kan beide
Conditie (krassen, werking etc): prima, gezien de leeftijd. De bezel heeft wat veegjes. De sluiting heeft wel een fikse kras.
Soort uurwerk en kaliber: automaat (4R36)
Vraagprijs: € 600,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

5 likes

Klein upje voor dit beest, en een pricedrop naar € 550,-.

Mocht je een combi-deal willen voorstellen met mijn JDM Cocktail Time (sarb065) die ook te koop staat, doe dan een leuk voorstel.

Eventueel inruil tegen een Tissot PRX in goud, 35mm, automatisch, wordt ook overwogen.

Nog een uppie, iemand een leuk vooorstel?