Seiko outlet Roermond

Pas een bezoekje gebracht aan het Seiko outlet in Roermond. Ik heb verschillende meningen over de zaak gehoord maar ik kan er alleen maar positief over praten. Voor mij als seiko liefhebber het paradijs. Ook viel me op dat ze een paar geweldige Seiko Ananta’s voor leuke prijzen hadden. (Hopelijk in de toekomst ook Grand Seiko’s :stuck_out_tongue_winking_eye: ). Uiteraard ook Tag Heuer en Victorinox bezogd, maar uiteindelijk deze geweldige Seiko Diver voor 269 euro meegenomen. Hier zullen we zeker vaker heen gaan.

4 likes

Super mooi! Gefeliciteerd met je aankoop. Voor het eerst dat ik zie dat een Seiko ergens voordeliger te krijgen is dan bij Monsterwatches. Daar kost dit model namelijk €325.

Veel draagplezier.

Een zaak om, zeker als je toch op het OC bent, te kijken. Het grootste aanbod zit in het “juwelierssegment”, maar vaak is er toch ook wel iets leuks. Heb er zelf eens een Spring Drive gekocht tegen een alleszins aangename prijs.

1 like

Precies!:confused:

Maar gefeliciteerd, da’s een mooie deal! Veel plezier ermee!

Met een “t” tog? :joy::joy::joy:

Mooie klok :ok_hand: … en … aan een heel nette prijs … doch ik weet 'm zelfs nog wat goedkoper staan ;-);-):wink:

1 like

En met ch: bezocht dus. Maar dat doet verder niets af aan het verhaal.

1 like

ik ben niet erg fan van het outlet omdat er artikelen liggen die speciaal voor de outlet gemaakt worden…ook maakt het de juweliers uit de buurt kapot, seiko en fossil zijn goede voorbeelden van grote bedrijven die juweliers een vaste verkoop prijs opleggen, en vervolgens 2km verderop een horloge verkopen voor € 20,-

dat gezegd zijnde, je kan er echt ongelofelijke koopjes scoren 50% onder de inkoop prijs van de reguliere handel. erg interresant dus. zeker als je weet wat je zoekt en waar je naar moet kijken.

Gefeliciteerd!! Als je een SBBN031 tegenkomt. Laat me even weten :wink:

Mag ik vragen wat je bedoelt? Ben je geen fan van het outletprincipe of gaat het je om specifiek om Roermond. Het antwoord kan natuurlijk ook beiden zijn, maar Roermond is dan weer niet iets waar “artikelen liggen die speciaal voor de outlet gemaakt worden”. Vandaar mijn vraag :slight_smile:

het volledige outlet principe omdat onze branche er last van heeft, dus voor mij specifiek roermond en maasmechelen omdat ik er vlakbij woon en werk. ik ken veel mensen die er gewerkt hebben of nog steeds werkzaam zijn, zodoende mijn opmerking over de voorraad die er verkocht word.

ik bedoelde niet dat er uitsluitend artikelen liggen doe hiervoor gemaakt zijn, er is natuurlijk ook surplus uit de reguliere handel te koop die ver onder de normale prijs verkocht word, zoals de prachtige seiko van roger:thumbsup:. maar veel van de winkels verkopen óók/uitsluitend B-keus en items gemaakt voor outletcentra.

wilde ook zeker niet de azijnzeikert uithangen

Begrijp wat je zegt. Dat verkopen van surplus, is het bestaansrecht van een outlet centrum.
Dat er ook B-keuzes of speciale gemaakte artikelen worden verkocht, zal zeker. Maar veel kopers zetten het verstand uit als er van/voor op een kaartje staat. Het is natuurlijk opmerkelijk dat bijv. Ralph Lauren op honderden outlet centra zit. Dat kan geen oude voorraad zijn. Maar als ik voor herenkleding naar Roermond ga, heb ik de collectie & prijzen op de Kö in het hoofd. En dan is het vaak echt toch de moeite waard. En ik houd niet van winkelen :wink:

1 like

Op dit moment zijn er grand seiko 's te koop bij de outlet (vorige week wel nog). sbbn031 zal daar niet te koop kopen omdat deze niet meer :frowning: een Nederlands model is. Alleen modellen die door seiko nl worden verkocht komen in de outlet winkel.