Seiko overweging

Graag wat advies over een te vervangen seiko. Het te vervangen model is een klassiek, modelgoudkleurig, indices zonder cijfers en met een leren bandje. Het is een cadeautje geweest maar zo te zien is het aan vervanging toe. Ik heb geen idee wat er mee is gebeurt maar het lijkt er op dat er water of vloeistof in is gekomen . Het liefst dus water resistant of waterdicht. Gezien de leeftijd van de drager moet het ook niet te zwaar zijn en gebruiksvriendelijk.

Zelf zou ik graag een CW malvern geven. Deels omdat het merk zijn benadering en uitstraling me aanstaat en omdat het ook een simpel horloge is. Ik twijfel alleen of het niet te dik en te zwaar is ? Ook mechanish is misschien iets teveel gevraagd in aandacht voor hoe het te dragen.

Wellicht hebben de forumleden nog enige leuke horloges in gedachten om en nabij de Malvern indicatie.

vervanging , een seiko 5

IK heb gekeken naar je advies master-fan. Als ik het goed heb gezien misschien iets te grof ?..hier een pic van de te vervangen seiko.

pic sorry ruzie met mijn album ,…grrrrrr…krijg nu helemaal geen geen seiko meer te zien :frowning:

Nou is die foto wel heel erg onduidelijk, maar als je een mooie cleane Seiko 5 neemt en daar ipv een matalen band een leren aan zet heb je denk ik al een heel ander effect.

lol Ik probeer even betere versie te uploaden, ik heb alleen een scanner …dus echt goed zal het wel niet worden.

Een seiko 5 kan idd heel mooi zijn. Of anders een Frederique constant oid?

Kijk anders eens op marktplaats en zoek op “seiko vijfe”. Laats daar een vijfje gekocht voor iemand. A-T_goods@hotmail kom je dan tegen, hebben meerdere soorten en een nette prijs plus goede service. Heb er laatst bij hun twee gekocht.

Ik zal even veilingkijker bekijken Bidle…

Ok ik heb even wat gesnuffeld en hier link ik wat horloges die misschien een optie zijn:

Borel
http://shop.joseph-watches.com/joseph/en/FMPro?-db=gaj.fp5&-format=index.html&-view

Kent iemand dit merk ?