Seiko Padi - bracelet kapot , advies gevraagd

Hallo allen, vandaag mijn seiko SRPA21J1 mogen ontvangen, Gelukkig en goede uitlijning van de bezel, maar de pin van de endlink van de bracelett is in drie delen aangekomen (niet de pin waar de endlink mee aan het horloge zit, maar die net daarvoor). Het is volgens mij geen schroef verbinding. Wisselen met een andere kan volgens mij ook niet omdat deze net iets langer is. Iemand suggesties? Of zie ik echt iets totaal over het hoofd?

Een foto zou helpen. Is het een pin/collar verbinding?

Terugsturen is mijn eerste ingeving. Maar een foto van het betreffende deel zal een hoop schelen denk ik.

Gelijk een Oyster strapcode kopen met ratchet sluiting staat zo mooi :wink:

1 like

Nein, mein herr Zoeloe.

Ik zou hem terugsturen vanwege het geld, maar een Strapcode band erop gooien vanwege het draagplezier.

3 likes

Bedankt allen, de pin bleek in drie delen te zijn gebroken tijdens transport. via de site van monsterwatches heb ik de oplossing gevonden. Ik wist niet dat het een systeem is met een “kraagjes” pin. Ik heb wat zitten wisselen met onderdelen en het is nu gefixd.

Ik wil hem niet terug sturen, ik heb er niet te veel voor betaald en de allignment klopt :slight_smile:

Ik ga ook even kijken naar een oster strapcode band.

1 like