Seiko Padi King Turtle op reis

Hi,

Ik verzamelde voorheen alleen de originele/standaard versies van de Seiko duikers. Deze zwart/blauwe King Turtle heeft dit compleet veranderd en is nu mijn ideale vakantie horloge. Helaas was de waffle band in dezelfde lichte kleur blauw niet op tijd binnen om mee te kunnen op reis.

Gr! Ron

21 likes

Leuke mod. Geniet van jullie vakantie.

2 likes

Mooie combi

2 likes

Dankje! Het is geen mod :wink: Het is de SBDY093 / SRPG19 :+1:

1 like

Leuke Seiko, Ron! Fijne vakantie!

1 like

Mijn beste,

Leuk hoor!!
Een,
“Vakantieliefde” voor om de pols.:two_hearts:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Heb meerdere Turtles gehad. Heerlijke duiker. En deze is natuurlijk extra speciaal! Fijne vakantie! :desert_island: :sunglasses: :tropical_drink:

1 like

Thx allemaal :+1: De overige Padi Seiko kleuren trokken me nooit zo aan, dit blauw echter wel, ik denk omdat het slechts subtiel aanwezig is op de minutenwijzer en bezel insert… Deze reeks lijkt in slechts twee maanden van 2021 te zijn geproduceerd.

Mooi horloge, en ik wil niet flauw doen, maar had Padi niet altijd ook de kleur rood naast blauw?

1 like

Absoluut, Seiko had en heeft donker blauw met rode divers, in samenwerking met Padi, sinds 2016 :+1: In 2021/2022 hebben ze deze licht blauwe serie uitgebracht: eerst de King turtle en King Samurai in 2021 en daarna de King Sumo in 2022. Deze serie verschilt in nog meer opzichten van de ‘gewone’ Seiko Padi divers (saffier glas, ceramic insert, etc).

1 like

Blijft leuk zo’n king turtle voor de zomer. Ik heb al meerdere keren getwijfeld maar nooit de knoop doorgehakt…

1 like

Anders (blauw) gekleurde wijzers voor de win #FTW !

1 like

Ik kan het zeker aanraden :+1: Ik heb lang alleen maar de ‘standaard’ vintage Seiko divers verzameld, maar deze nieuwe modellen hebben zoveel voordelen. De prijs (tweedehands al helemaal), geen zorgen over de waterdichtheid, etc :wink:

1 like