Seiko PADI Special Editions

@anon50762135EV
Pepsi op nato is altijd lekkerrrrrrrrrrrr!! :relaxed::thumbsup:
Of het nu een Seiko is of iets anders.

Grt.

1 like

Oei! die Nato staat hem goed!!!

Nice :thumbsup:

1 like

Een Honda is inderdaad stukken beter. :relieved:

2 likes

Hoe doe je eigenijk een cross post?.. nog meer padi’s…

Dubbel gepost… plaatje dan maar

3 likes

Vraagje over de bezel van de PADI: loopt deze soepel bij jullie?

Ik heb er nl. eentje ontvangen waarvan de bezel onregelmatig draait: als je de bezel draait met de pip boven (12 uur) tot aan de pip onderaan (6 uur) dan loopt de bezel behoorlijk stroef, met een “ratelend geluid” (klinkt niet echt lekker, net alsof hij aanloopt); en wanneer je de bezel verder draait van de pip op 6 uur weer terug naar boven (tot 12 uur) draait hij behoorlijk “smooth” (zonder ratelen dus).

Het gaat om een door Rob geleverd exemplaar, met een vervangend glaasje (dd safier).

Dank voor jullie suggesties!

Dat klinkt als een scheef gemonteerde bezel (binnenkant loopt iets aan). Misschien even met Rob zelf overleggen? Hij is de enige die hierover iets zinnigs kan roepen en het eventueel voor je oplossen.

de bezel vind ik gelijkmatig wat stroever dan verwacht, maar gelijkmatig ratelend (wat hoort) linksom…

Klopt, maar dacht: laat ik eerst maar eens even checken of niet meer mensen hier last van hebben :wink:

1 like

Dit glaasje op de 777 is toch niet de gewone double domed lijkt mij?
Denk de super (high) double domed?
Wel mooi!

Thx! Is een nieuw model saffier, dat Monsterwatches sinds kort levert. Anders dan wat eerder werd geleverd. Nét ietsje boller en ronder; maar geen ‘bubble domed’.

Probleem met bezel zelf opgelost: paar keer flink rondgedraaid, en nu gaat ie lekker soepel :smile:.

Fyi: betreft een exemplaar van Monsterwatches: SRPA21 met double domed saffier, Presidential band en een ratcheting sluiting.
Toppertje!

5 likes

Ratel hoort wel zo, smooth is beetje apart. Terug naar je supplier idd.

Hoe bevalt de racheting sluiting?

Heb hem nog maar net, maar voelt lekker stevig/degelijk aan.
Is in 4 standen te verstellen.

Allemachtig. +23 seconden in 7 dagen, dat is binnen COSC!

De standaard stalen band is wel een beetje ruk. Piept, knarst en 1 splitpen viel er spontaan uit. Dan maar op leer van @anon94081762EV. Een stalen band van Strapcode is onderweg.

Fijn weekend allemaal.

Hans

4 likes

Er is maar één strap die recht doet aan de Padi:

9 likes

Fan-tas-tisch

Eeh… Splitpen? Was toch pen + busje systeem? Busje kwijtgeraakt? Da’s pas ruk :wink:

Nee maar er schoot eentje los, zit er nog wel gewoon bij gelukkig. Geen zin om nog langer staal te dragen en de nieuwe strapcode blijft even in de verpakking omdat het horloge te koop staat…

1 like