Seiko PADI Special Editions

Heeeeeeeel cool :+1::+1::+1::+1:

PADIop poetsdoek.

5 likes

Huis weer proper, Louise?

1 like

Aanrecht en fornuis wel. De rest doen we voor de kerst…

2 likes

Ongelofelijk goeie prijs voor de Turtle PADI op Amazon.co.uk, bezorgd in NL voor 305 euro (en ik dacht dat ik zelf al een goeie deal had bij Macy’s!)

https://www.amazon.co.uk/PROSPEX-Divers-Automatic-Special-SRPA21K1/dp/B01HD7Y61G/

2 likes

Ik bezit ook een Seiko Zimbe. Heb m alleen nog nooit gedragen. Kan niet echt over de vorm van de kast heenstappen.

Ik vind hem op leer (of op de meegeleverde rubber band) fijner dan op die loeizware bracelet.
Maar als je de kast niks vind verkoop je hem toch gewoon? Vast wel iemand die interesse heeft.

Klopt. Ik ga sowieso mijn collectie uitdunnen.
Tikkie uit de hand uitgelopen, qua aantal.

Twijfel nog steeds over de verkoop van de Zimbe. Denk dat de prijs de komende jaren zal stijgen.

Tja, als je hem ongedragen bewaart zou dat kunnen inderdaad. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat je er rijk van gaat worden. Dan zou ik zelf voor dat geld liever iets aanschaffen dat ik wel ga dragen.

3 likes

Zoals ook aangegeven ‘out if stock’. Heb hem voor de gein besteld maar denk niet dat deze geleverd gaat worden. And Now We Wait :smiley:

Heb ook de neiging om te bestellen.

Maar ik vraag mij af : gezien niet op voorraad, wordt het bedrag dan reeds van je kredietkaart gehaald ?

Logisch zou zijn dat ze dit pas doen indien verzendklaar.

Je credit card wordt pas belast als het horloge ook daadwerkelijk geleverd gaat worden. Indien het horloge op voorraad komt en afwijkt van de prijs waarvoor je hem heb besteld krijg je een melding of je het horloge alsnog wilt hebben voor de hogere prijs (zoals ik het heb begrepen).

1 like

Heb mijn bestelling al geplaatst op 25 november. Geen melding tot op heden dus zoals al aangegeven denk ik niet dat het gaat lukken. Is een beetje ‘fire and forget’, we zien wel :wink:

1 like

Voor de liefhebber,bij de bijenkorf 1 op voorraad… € 430,=

SBBN039 MarineMaster 300M PADI editie
700 stuks Limited Edition (JDM)

2 likes

Oeffff die is gaaf zeg! Al enig idee van de prijs Perry?