Seiko Pin & Collar

Ik zal ongetwijfeld niet de enige zijn, maar tijdens het verstellen van de band van mijn SRP637 is er een ‘collar’ weggesprongen. :cry:
Nu gaat het om een schakel die ik niet nodig heb, maar ik wil wel alles gewoon compleet hebben.
Weet iemand waar deze te bestellen zijn, of heeft iemand ze toevallig niet meer nodig?
Alvast bedankt.

Misschien Rob van Monsterwatches even contacten?

Ik heb inderdaad al een berichtje via zijn Facebook-pagina gestuurd.

Rob @robbie409 is de Haarlemmer olie van het forum, zo lijkt het. :blush:

1 like

Ik heb ze ook eens bij Rob besteld. Niet goedkoop, dacht €2 stuk, maar dan heb je ze wel terug. Denk dat kans dat iemand er een of meerdere kwijt is richting 100% gaat, de kans op over nadert nihil :wink:

Het is een “achteraf” opmerking, maar wellicht helpt het je in de toekomst & ook anderen die dit lezen. Doe het verwijderen van de pandpennen met de band en je handen in een grote, transparante plastic zak. Dan blijven ze als het fout gaat in de zak :slight_smile: Het is iets lastiger misschien, maar die dingen blijven kwijtraken, gaat ook irriteren :scream:

1 like

Ik heb inmiddels contact met Rob via Facebook, dus ik denk dat het wel goed komt.

Ik heb het al veel vaker gedaan, en dat ging altijd prima, maar eens komt het moment dat het mis gaat… :wink:

Yep! eens komt het moment dat het mis gaat :laughing::thumbsup:

Grt.

Ik twijfelde ook geen moment aan je kunde en ervaring :slight_smile:, maar ik bescherm mezelf liever tegen het onververmijdelijke :wink: Vind het eigenlijk een klusje voor mensen met 3 armen…

Hee, die ga ik uitproberen voor pushpins verwijderen/aanbrengen. Ik deed het altijd met een plastic bak met een badstof handdoek er in. Maar dan vangt een plastic zak meer wegspringend geveerte op.
De Pin & Collars doe ik in een afwasteil zónder handdoek.