Seiko Pogue

“Helaas” weer verkocht. Maar de moeite waard om te gaan zoeken, gaaf model.

2 likes

Staat een mooie op marktplaats.

Blauwe Seiko Pogue uit 1971 - geserviced
€ 500,00

Idunno of alles origineel is :upside_down_face:
Zo ja, dan is het tien minuten rijden voor mij.

3 likes

Band lijkt niet origineel, maar de rest wel… Kan iemand mee kijken?

1 like

Je zou @koekoek kunnen vragen.

1 like

Goede aftermarket band is wel fijn tov het origineel hoor. Wat betreft de look klopt het wel redelijk, alleen de endlinks wat minder.

Ik zie iig niet echt gekke dingen als ik hem vergelijk met mijn 6139-6002

Zover ik het zo zie klopt hij wel, op de band na maar dat is makkelijk te zien.
Band zie ik zelf eigenlijk niet echt als een probleem, want er zit zo te zien wel een kwaliteitsband op, een met solid links. Dat draagt echt wel even wat luxer dan de originele gevouwen rammelband. Heeft ook zo z’n charme, zo’n oude rammelaar, maar dat is smaak.
Overal een mooie redelijk vroege, resist dial, wat hem weer iets leuker maakt dan een “standaard” no-text dial. Leuk horloge en een leuke prijs.

Bedenk wel dat de prijs voor een blauwe pogue vaak wel wat lager ligt, dus het is niet een top dealtje om zo te zeggen. Zeker geen verkeerde prijs, maar 500 euro voor een blauwe pogue is niets geks.

1 like

Thanks! Ik zie ook dat de driehoek op 12 weg is, dus ik zal er eens over nadenken.

1 like

Zo denk ik er ook over en heb meerdere van deze gehad.

1 like

Deze staat nu op marktplaats.
Seiko Pogue chronograaf ( Vintage)
Bieden

1 like

Dit is een fake. Stuurde de verkoper een berichtje daar over en vervolgens heeft hij er bij gezet “-Volledig origineel Seiko model uit 1974,”. Een oplichter dus en vermijden.

3 likes

Er word wel flink op geboden

Ja dat is erg spijtig deze mensen zullen zich niet beseffen dat het om een fake gaat

1 like

En een melding bij marktplaats heeft ook geen zin.

3 likes

Weer 1 op marktplaats
Seiko pogue chronograaf
Bieden

1 like

Als iemand nog een klein fortuin wil uitgeven staat deze parel al een tijdje te koop. Ik krijg dit helaas écht niet goed gepraat in mn hoofd, maar het is wel een pareltje hoor. Vraagprijs is slechts 3000 usd… slechts…

1 like

:scream:

Flink plaatrot voor 3k.

€2500 teveel :stuck_out_tongue:

1 like

Helaas niet nee… ook op een nepper krijg je de respons dat actie niet nodig is en dat de ad binnen de regels valt…
Treurig.

Voor een speedtimer uit 1969 met originele band, doosje en label is het niet zó veel te veel als je het mij vraagt. Voor 500 koop ik ze meteen, stuur maar door :+1:
2000 euro lijkt me een betere prijs, dus 1000 teveel oké…

1 like