Seiko Premier Automatic met stalen band

Hallo iedereen,

Het is een tijdje geleden dat ik voor het laatst iets hier heb gepost maar ik wou de nieuwe ‘look’ van mijn Seiko Premier Automatic delen met iedereen hier. Ik heb de Premier Automatic model SPB005J1 met de zwarte wijzerplaat die met een nette zwarte leren band geleverd wordt. In andere landen wordt er ook een versie verkocht met een iets andere wijzerplaat en een hele mooie, verfijnde stalen band. Hoewel ik de wijzerplaat van mijn horloge de mooiste versie vind, heb ik vaak over de stalen band gedacht… Vorige week heb ik eentje besteld door een juwelier en op zaterdag was ie al binnen!

De band is van een uitstekende kwaliteit met dezelfde combinatie van geborsteld en gepolijste staal als de kast van het horloge. Verder is die ook heel erg comfortabel (beter zelfs dan de leren band). Ik ben er erg blij mee. :slight_smile:

Wat vinden jullie hiervan?

Groeten,
0b5cur1ty.

mooi!

looks great! :slight_smile:

Mooi(tu)! Ik hou wel van stalen banden.

Groeten, Tom Vreeken.

Staal staat hem idd goed!

René

Heel mooi…:slight_smile:

Staat heel goed, ik denk er zelf ook over na om de premier te kopen en met de stalen band is hij ook erg mooi.

Webuser

Dat ziet er goed uit met die stalen band!! (tu) (tu) (tu)

Fantastische klok, wil hem ook wel hebben.(tu)
Net bij de lokale juwelier deze Premier in een Rose gold uitvoering gezien. Die is helemaal te gek. Schijnt net een week of wat op de markt te zijn.

groet
Ed

Bedankt voor de aardige commentaar iedereen!

Ik ben erg blij met deze combinatie en heel aangenaam verrast door hoe comfortabel de stalen band is; beter dan de meegeleverde leren band die je met de Nederlandse Premier Automatic modellen krijgt en beter dan elke andere stalen band die ik ooit heb gehad. :slight_smile: