Seiko Premier Djokovic

Seiko Premier Djokovic SNP126P1

Ik kan er 1 overnemen in een zgan staat van een familielid…Ooit gekocht voor 400 en wil graag een eerlijke prijs betalen. Wat is een eerlijke prijs?

Alvast bedankt en een fijn weekens

1 like

Ligt een beetje aan de staat.
Zie hem in NL te koop staan voor €795
Bij Creation Watches ex verzending en andere importkosten €506

Dus in nieuwstaat is €400 dan geen geld, en aangezien het familie is…

Ik kijk best wel regelmatig naar horloges uit de Seiko Premier Kinetic lijn en ik heb er ook een paar verschillende van gehad.

Mijn ervaring met de Djokovic-en is dat de occasions vaak overpriced zijn en daarom vaak laaang te koop staan. 400,- euro is een prima prijs, maar in mijn optiek geen koopje ofzo.

Bij een zoektochtje op Google zie ik ze ook voor minder van de hand gaan.

Wel een heel mooi horloge, dus ik zou het gewoon doen. Ook de Kinetic icm auto relay en perpetual kalender is echt schitterend stukje techniek…

1 like

400 was de nieuwprijs die het familie betaalde als ik het lees. Niet de prijs die het familielid wenst te ontvangen.

De Premiers zijn niet echt de liefhebbers modellen en schrijven vaak flink af. De staat is ook belangrijk. En de werking? Loopt hij helemaal goed en de accu in goede staat?

400,- euro nieuw voor dit horloge lijkt me dan wel weer een goede koop geweest. Volgens mij moest dit horloge destijds eigenlijk wel het dubbele opleveren van Seiko…
Maar het waren inderdaad geen hardlopers en dit model kan zomaar eens een heeuule tijd in een vitrine hebben gelegen…

795 die tegendraags aanhaalde is de listprijs. Korting van 50% is wel wat ruim maar zeker geen hardlopers de Premiers. 400 voor een gebruikte is iig niet goedkoop, in tegendeel lijkt me. :innocent:

Hij kostte 4 jaar geleden inderdaad 400 euro, aan de zijkant zit een beste kras. ! Bedankt voor de reacties. 1667655512372883264056412894976|375x500

Ik vind het voor een gebruikt horloge van een paar jaar oud nog best meevallen. :upside_down_face: Ik zou vooral ook benieuwd zijn naar de werking. Dit soort uurwerkjes zijn op papier leuk maar erg gecompiceerd en als er iets mis is dan is het horloge meteen total loss.

1 like