Hallo,
Ik heb mij na wat aarzelen dan toch geregistreerd op dit forum omdat ik graag wat ervaringsdeskundige meningen had gehoord en omdat ik de “horloge microbe” goed te pakken heb 
Ik zit dus sterk te denken om de Seiko premier srh009p1 aan te kopen. (http://www.bensontrade.nl/images/products/Seiko-Seiko-Premier-SRH009p1_1.jpg)
Nu ik vind het een pracht van een uurwerk behalve de lederen band, die vind ik niet zo geschikt om alledaags (lees: sportief)te dragen. Nu vroeg ik mij enkele dingen af, is het mogelijk denken jullie om een metalen band er te laten opzetten, bijv. die van de Premier SRH007p1, wat hetzelfde horloge is maar toch net iets minder “opvallend” is.
Verder had ik hier ook al gelezen dat er “onderhandeld” kan worden bij de juwelier over de prijs van het horloge. Nu op bensontrade.nl staat ze voor 529 euro en bij de juwelier in Belgie 750 euro. Nu bij bensontrade zijn er momenteel geen seiko horloges te verkrijgen vandaar ik overweeg om ze bij de juwelier te kopen. MAAR mij lijkt het onrealistisch dat ik ongeveer 200 euro zou kunnen afdingen op de prijs …
alvast hartelijk bedankt voor jullie tijd en reacties.
mvg,
Maichel