Seiko Premier

Nieuwe stalen band voor mijn Seiko Premier normaal zit bij deze seiko een leren band hij is gelijk een stuk zwaarder en nog mooier en ik kan nu wisselen tussen de leren en de stalen versie. En dit werd mogelijk gemaakt door Robbie voor de snelle levering van het bandje.

Prachtig ! Het is een horloge dat zowel met stalen als met lederen band mooi is.

Ik zag onlangs op ebay een Seiko Premier met schroefjes in de bezel en zonder romeinse cijfers, gewoon “streepjes”. Ook niet onaardig.

Ja heel mooi Marc, deze band is ook van zeer goede kwaliteit zoals men van Seiko gewoon is. Beter dan van een Rolex…:stuck_out_tongue:

zeer mooi maar ik persoonlijk vind de ledere band mooier gr hans

Dat mag Hans maar ik ben net een ekster het moet glimmen…(:smiley:

Persoonlijk vind ik haast alle metalen banden gewoon beter zitten ( enfin, wel de GOEDE metalen banden ). Een lederen band vind ik voor mij minder comfortabel, MAAR in sommige gevallen is leder echt wel véél mooier en vooral meer dressy. Dus ik wissel ook wel eens af.

Zo zie je maar hoe persoonlijk dat is. Ik draag liever een leren band dan een stalen band, omdat ik dat prettiger vind aanvoelen. Bovendien zit ik veel achter het toetsenbord, en dan drukt een stalen band in de binnenkant van mijn pols.

Hennie Schreef:

Ja heel mooi Marc, deze band is ook van zeer goede
kwaliteit zoals men van Seiko gewoon is. Beter dan
van een Rolex…:stuck_out_tongue:

bijna elke stalen band is beter dan die van een Rolex.

Ik draag het liefst op leder, dat vin dik chiquer staan. Staal is me gauw te bling bling, hoewel een duiker op staal me wel aanstaat, en zomers draag ik ook vaker op staal.

Bij mij drukt het gespje meestal erg vervelend op mijn pezen en aderen van mijn polsen…

Vandaar mijn voorliefde voor een stalen band met een goede sluiting.

ik zag een advertising van een Seiko premier in een automagazine. Niks aan.

tarquesh:
Registratiedatum: 14/11/2007 21:38

tarquesh Schreef:

ik zag een advertising van een Seiko premier in
een automagazine. Niks aan.

Mijn beste,

Misshien je bril opzetten. :smiley: :smiley: :smiley:

Orologio Signaturis Temporis

robbie409 Schreef:

tarquesh:
Registratiedatum: 14/11/2007 21:38

inclusief tig oude draadjes naar boven halen

Wat een gezwets. Wellicht kunnen we Tarquesh 't beste negeren, jongens. Want verreweg de meeste van zijn posts gaan nergens over.

Paul G. Schreef:

Wat een gezwets. Wellicht kunnen we Tarquesh 't
beste negeren, jongens. Want verreweg de meeste
van zijn posts gaan nergens over.

Ben het helemaal met je eens Paul.
Niet meer op reageren.