Seiko Premier

Nog een klokje dat ik tegenkwam op internet.
De Seiko Premier SRH039P1, wat een pracht. Wat is jullie mening over dit horloge.?

Franco

Geen idee, ik zie hem niet.

rombo

Hoi Franco, welkom hier op dit schitterende forum waar je echt niet moet vragen wat men van Seiko vindt, daar (kleine schatting) ca. 95% besmet is met het Seiko virus :smiley:
Ik wens je veel succes met het vinden van een voor jouw passend uurwerk.

mvg, Frans

O sorry, ik had dikke vingers zie ik. Ik bedoel natuurlijk de SRH009P1
Deze hier.

http://cgi.ebay.nl/SEIKO-VELATURA-KINETIC-DIRECT-DRIVE-SRH009P1-SRH009_W0QQitemZ140293826607QQcmdZViewItemQQptZUK_Jewelery_Watches_Watches_MensWatches_GL?hash=item140293826607&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1399|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318

Franco

Een Prachtig Model met een top Caliber, vooral de wijzerplaat is chique.
En in combi met de bruinlederenband helemaal af.PS de bruine band is altijd te vervangen door een zwarte, dit heet durven…maar eerst kopen.
Het nieuws is de retrograde aanduiding op de wijzerplaat.
De Premier serie is nog lang niet op zijn Retour.

Hele mooie klok. De meeste premier horloges zien er mooi uit.
Ik ben meer van de lederen band.

Grt Jeronimo

Ik vind dit een heel mooi horloge qua vormgeving. Klassiek maar toch mee met zijn tijd zeg maar.Heeft geen doorkijkglas.
Kost zo’n 750€ in België -10% korting = 675€…Diameter = 40mm

Je hebt er een die er op lijkt maar die is volledig mechanisch. De SPB003J1. Kost iets meer (1000€-10% winkelkorting = 900€).Ik denk dat deze een diameter heeft van 42mm.

Heb langs getwijfeld tussen deze 2 maar het is uiteindelijk een Hamilton geworden. Misschien volgend jaar.

Dit is de SPB003J1 ( Deze heeft wel een doorkijkglas ).

Welke je ook kiest, ik vind ze allebei heel mooi.

Gr,

Wim

Ja die heb ik zaterdag bij de juwelier eens van dichtbij bekeken en eens omgedaan.
Inderdaad een mooi klokje, alleen vindt ik de wijzerplaat erg druk als je hem om hebt.
Te veel gedoe aan lijnen en weet ik wat allemaal.
Ik vindt de donkere wijzerplaat van de SRH009P1 veel rustiger ingetogener en dus mooier.
Maar ja, dat is een verschil van smaak.

Franco