Seiko Presage Cocktail Blue

Merk en model: Seiko Pressage Cocktail Blue SRPB41J1
Diameter: 40,5mm
Leeftijd: september 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): september 2023 (eerste eigenaar)
Factuur en/of certificaat: certificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: alles
Verzendkosten of afgehaald in regio: bij voorkeur verzenden, afhalen/afspreken mag ook (regio Breda/Tilburg)
Conditie (krassen, werking etc): amper gebruikt, puntgaaf en kan niets vinden dus 99%
Soort uurwerk en kaliber: seiko 4R35 (automatisch)
Vraagprijs: €225,- excl verzenden

Zomers en horloge in puntgave staat. Vrijwel altijd gelogeerd in de box en ben ruimte aan het maken voor iets nieuws dus deze mag iemand anders blij maken. Zowel het originele stalen band (nooit aan gehad) als een origineel lederen Seiko bandje zitten erbij.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

4 likes

Gereserveerd voor een forumlid!