Seiko Presage SARX057 JDM "Baby Grand Seiko" - Titanium

Zet in de topictitel het merk en het type.
Verwijzingen naar merken of types waar het horloge op lijkt, zijn niet toegestaan en worden verwijderd.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop

Merk en model:Seiko SARX057
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): jan 2023
Factuur en/of certificaat: niet aanwezig.
Originele doos en/of eventuele accessoires: aanwezig

Verzendkosten of afgehaald in regio: nader overeen te komen
Conditie (krassen, werking etc): zie foto’s Conditie heel goed!
Soort uurwerk en kaliber:
Vraagprijs: 675

Indien u interesse heeft, klik dan op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

Beschrijving

Te koop mijn prachtige Seiko Presage SARX057, liefkozend ook wel de “Baby Grand Seiko” genoemd. Dit model staat bekend om zijn afwerking die echt een stap boven de gemiddelde Seiko uitsteekt.

De kast is prachtig geslepen en heeft die typische Grand Seiko-achtige lijnen, en de wijzerplaat speelt schitterend met het licht. De AR-coating is bijzonder mooi uitgevoerd waardoor het glas bijna lijkt te verdwijnen.

Het horloge heb ik weinig gedragen en verkeert in een zeer goede staat. Los van een paar krasjes op de sluiting en een enkel krasje op de sckakel en een paar minuscule plekje op een paar hoekjes van de kast.Ziet deze sarx057 er nog zeer mooi uit!

Door het lichte gewicht merk je soms nauwelijks dat je hem om hebt, maar hij oogt wel degelijk en luxe.

Het betreft een complete set met doos, papieren en extra schakels. Alles functioneert zoals het hoort

Afmetingen

Diameter: ± 40.8 - 41 mm

Dikte: ± 11- 11.5 mm

Lug-to-lug: ± 46 - 46.2 mm

Lugbreedte: 20 mm

Overig

Materiaal kast: titanium

Waterdichtheid: 100 m

Glas: saffier

Uurwerk: automatisch (Seiko 6R15, ~50u gangreserve)

JDM

15 likes