Het verplichte (!) rijtje:
Te koop (geen inruilvoorstellen ajb)
Dit model werd ontworpen in samenwerking met Hisashi Kishi van de bekende Star Bar in Tokio. Het internationale zustermodel (SRPC01) werd in een oplage van 3.500 stuks uitgebracht, maar de SARY085 (JDM) is door de kleinere oplage van 1.300 stuks extra geliefd onder verzamelaars.
Het originele bandje heb ik niet gedragen. Het suède bandje is bij het aanbod ingegrepen.
Reden van verkoop: heb teveel horloges en deze ligt al te lang in de box.
Merk en model: Seiko Presage Sary 085 JDM LE
Diameter: 40,5mm
Leeftijd: 2017
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2017
Factuur en/of certificaat: Japans garantiebewijs
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja. Inclusief manual, garantiecertificaat en bijkomende LE card
Verzendkosten of afgehaald in regio: aangetekend PostNL of liever face to face regio Den Bosch of Breda.
Conditie (krassen, werking etc): goed. Kleine haarkrasjes maar niet/nauwelijks zichtbaar met blote oog.
Soort uurwerk en kaliber: 4R35B
Vraagprijs: 750 geen lowball offers ajb. Zoek de waarde maar op.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.