Seiko Pressage blue moon open heart

Hoi allemaal,

Ik mag morgen een horloge uitzoeken voor om en nabij de 500 euro.
Nu is mijn oog al langere tijd gevallen op de charme van Seiko.
En met een open hart gaat mijn hartje er nog sneller van kloppen.
Omdat dit een bedankje is wil ik deze gaan halen bij een officiële Seiko dealer en niet via online bijvoorbeeld.
Nu vraag ik het nog even aan mijn vrienden hier of ik er goed aan doe deze te gaan kopen.
Ik ben benieuwd naar jullie inbreng en eventueel of jullie mij nog van gedachte kunnen veranderen.
Belangrijkste vereisten voor mij zijn een donkerblauwe dial en een Seiko en verder zou ik zeggen maak me gek.
(Hoop dat ik in het goede topic sta)

6 likes

Lekker doen dus als deze jou aanspreekt. De rest gaat over smaak en die mag verschillen, maar ik vind dit horloge mooi.

1 like

Aardig bedankje zeg! :+1:

Met een Seiko kan je niet echt mis gaan. Dus ik zou lekker voor je eerste keuze gaan.

Nog twee mooie alternatieven van Seiko binnen het budget:

Succes en we zien de nieuwe aanwinst om de pols graag tegemoet :wink:

2 likes

Heb zelf deze erg mooie dial vind ik

5 likes

Die plaat is erg mooi! Persoonlijk vind ik het open heart gedeelte zonde van die mooie plaat, maar dat is smaak.

Heb zelf de SRPE43J1 besteld:

5 likes

De Presage modellen zijn prima voor het geld, heb zelf de cocktail mojito.

Enige wat ik iets minder vind is de leren band bij mijn model. Daar ga ik nog wat anders voor zoeken.

3 likes

Mooie aanwinst lijkt mij en nog meer wanneer jouw hart er sneller van gaat kloppen!

1 like

Zou als ik jou was naar de juwelier gaan met de insteek om deze te halen, maar je ogen open te houden bijvoorbeeld voor een andere seiko uit de presage lijn. Gewoon vragen of je verschillende kan passen. In het echt zien de horloges er toch anders uit dan in foto’s en videos! Veel succes!

1 like

Iedereen hartelijk bedankt voor de adviezen! Ik ga mijn ogen en oren ook goed de kost geven. Want er zitten een partijtje mooie Seiko’s tussen en in het echt zijn ze nog mooier inderdaad!

1 like

Er zijn wel meer Presage modellen die mij aanspreken.

6 likes

Mooi horloge zeg, mooie plaat. Doen als je dit mooi vind. Persoonlijk hou ik niet zo van de open hearts, ziet er een beetje Ali express achtig uit maar dat ik mijn mening. Al naar de seiko duikers gekeken?

1 like

Die is mooi !

1 like

Ik zoek ook al een tijdje een presage en ik kijk nu naar de matcha maar die is redelijk moeilijk te vinden. Ik vind zelf open heart niet mooi, maar vooral doen als je hart er sneller van gaat kloppen!

1 like

Leuke ervaring om in de flagshipstore een horloge te kopen. 10 procent korting ontvangen dus wat wil je nog meer getwijfeld tussen een aantal horloges en uiteindelijk uitgekomen bij dit model. Iedereen bedankt voor de adviezen!

3 likes

Nice, gefeliciteerd! Lekker van genieten :smiley::+1::+1:

1 like