Seiko Prospex Alpinist GMT SPB409j1 Limited Edition

Te koop
Merk en model : Seiko Prospex Alpinist GMT SPB409j1 Limited Edition
Diameter: 39,5 cm
Leeftijd: 4,5 maanden
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 28 december 2024
Factuur en/of certificaat: Factuur en ingevulde garantie kaart
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele doos en ongebruikte lederen band.
Verzendkosten of afgehaald: Beiden
Conditie (krassen, werking etc): Goed. Geen krassen, alleen wat lichte haarlijntjes zijkant gepolijste kast.
Soort uurwerk en kaliber: Automaat 6R54
Vraagprijs: 990 Euro

Na lang wikken en wegen toch besloten om deze mooie witte Alpinist te gaan verkopen. Ik ben toch meer van de tool en duikhorloges en deze laatst genoemden krijgen simpelweg meer draagtijd. Ik vind daarom zonde om deze Limited Edition te veel in mijn horloge box te laten liggen, terwijl ik wellicht iemand anders er blij mee kan maken. Het horloge altijd voorzichtig gedragen en zuinig mee omgegaan.

De stalenband is 1x maal gedragen toen deze door de juwelier op maat werd gemaakt, daarna het horloge meteen van een nato strap voorzien.

De gehele set wordt compleet geleverd.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald dan wel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.**

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

18 likes