Seiko prospex automatic stopt tijdens dragen

Ik sluit mij aan bij @Jim-1

Dat zou niet uit mogen maken. Je mag het product gewoon uitproberen en dat gaat nou eenmaal niet als de stickers er nog op zitten

De verkoper moet de kans krijgen om het product te herstellen/repareren mocht dat niet naar tevredenheid zijn dan kan je de koop ontbinden en krijg je je geld terug

2 likes

Uurtje?
Vanuit Eindhoven makkelijk in 3 kwartier te bereiken, dus lekker terug naar de winkel!

Ah je hebt het al gecorrigeerd. :wink:

1 like

En ?
Wat is het geworden ?

Ik heb contact gehad en het is niet mogelijk om hem om te ruilen. Ik breng hem hier naar een juwelier en laat hem gewoon opsturen naar Seiko.
Ach het is nou ook geen duur horloge gelukkig, dus als hij gewoon weer netjes loopt ben ik blij.

1 like

Jammer dat je 'm niet kon omruilen. Nu moet je wachten tot de NA gebruikt kan worden :sweat_smile:

1 like

Gelukkig nog keus uit andere om te dragen :grin:.

Wat ik hier op de werkbank krijg van in Schiedam (Seiko Europe) gefileerde garantie-horloges, door licht wanhopige eigenaren, is iets waar ik nog niet vrolijk van ben geworden tot nu toe. Lees net de laatste posts, ik duim voor je @Wes09 . Als-ie daarna een halve minuut per dag voor of achter loopt, PB maar een keer.

3 likes

Heel aardig van je Peter, maar dat is natuurlijk niet de juiste weg.
Een gloednieuw horloge hoort gewoon probleemloos te lopen en als dat niet het geval is hoort het door de leverancier opgelost te worden, niet door een goedwillende HF collega.
En er is er maar één verantwoordelijk voor dat het goed opgelost gaat worden en dat is de Seiko shop in Roermond. Niemand anders.

Benieuwd of de lokale juwelier verzendkosten gaat rekenen.

Rekening meteen door naar Roermond.

Dat wordt het 'm denk ik niet.

Bedankt voor het aanbod, als dit het geval is, ga ik terug naar seiko roermond om de koop te ontbinden.
Ik weet nu wel, dat er geen andere seiko’s meer bijkomen :sweat_smile::joy:.

1 like

Hoezo niet? Seiko Roermond is wettelijk verplicht te zorgen dat de klant een goed product krijgt voor zijn geld.
Niet meer maar zeker niet minder.
Zonder dat deze daar extra kosten voor moet maken

TS kiest er zelf voor om niet in Roermond het horloge voor garantie in te leveren. Wens 'm veel succes om evt kosten vergoedt te krijgen.

1 like

De verzendkosten boeien me niet, als ze die al rekenen. Het gaat me erom dat ik een goed werkend horloge heb.
Ben ook niet van plan om deze terug te gaan vragen, bij outlet Roermond.
Het enige waar ik eventueel terug voor ga, is als het horloge niet correct wordt gemaakt door seiko en ik de koop wil ontbinden.

Iig iedereen bedankt voor de hulp alvast.
Zal jullie op de hoogte houden of het netjes wordt opgelost :+1:

2 likes

Seiko Nederland doet haar werk goed.
Heb al diverse keren er gebruik van gemaakt.
En steeds tot volle tevredenheid.

2 likes

Fijn om te horen!
Ik ga morgen langs de ad zodat ze deze kunnen opsturen.

2 likes

Succes!

1 like

Had het horloge nog even op de plank laten liggen voordat ik hem wegbracht.
Ze gaven aan dat het tussen de 8 en 12 weken zou duren, maar uiteindelijk was het na 4 à 5 weken alweer op te halen.
Netjes gerepareerd en werkt nu perfect.

Iedereen hier bedankt voor de hulp.

3 likes