Seiko Prospex Dawn Grey

Na lang wikken en wegen, een lange zoektocht en het verkopen van een ander horloge, toch maar besloten de Seiko Prospex Dawn Grey aan te schaffen. Onzettend blij met de aanschaf van dit horloge, mede doordat deze een keer een andere kleur dan blauw heeft.

Hoe dan ook, wat vinden jullie van deze terugkerende limited editions van Seiko? Is de retailprijs van €530,- de moeite waard qua kwaliteit of zijn jullie van mening dat het label limited edition de prijs te ver van de juiste prijs/kwaliteit verhouding brengt?

Hoe dan ook ben ik er blij mee, maar ben benieuwd naar jullie mening :wink: pas mijn tweede limited edition dus wie weet volgen er meer. Wellicht hebben jullie zelf een limited, ben altijd benieuwd :slight_smile:

25 likes

Ik vind het gewoon een heel mooie uitvoering, weet alleen niet het prijsverschil tussen een normale en deze uitvoering.

1 like

Het horloge is mooi.

Dat limited edition-gelul vind ik dan weer niets (bij geen enkel merk).

3 likes

Deze uitvoering is super. Terugkerende limited? Wat is er dan nog limited aan? Dat vind ik altijd heel suf. Maak hem dan niet limited. Maar dat doet niks af aan dit geweldige horloge. Boeiend of het een limited is.

2 likes

Netjes … mooie aanwinst.

1 like

Terugkerend als in elk jaar een andere kleur en details :wink: dus toch een limited en ook weer niet :wink:

2 likes

Limited zegt me niet veel, ik vind het vooral een mooi horloge! Veel plezier ermee!

1 like

Ziet er goed uit. Maakt niet uit hoeveel er op de markt zijn/worden gebracht. De kans dat je in de tram naast iemand zit met hetzelfde horloge is nagenoeg nihil.
Heel veel plezier met de mooie aanwinst.

3 likes

Mooie horloge, vind de kleuren combinatie erg geslaagd :+1:

1 like

Dat is zeer zeker waar!

Heb de kleurencombinatie nog niet eerder gezien, vind het zelf ook een erg geslaagde combi.

1 like

Prefereer meestal saai zwart. Maar deze zou prima bij m’n badjas en handdoek passen :see_no_evil:

Vind t alleen te zonde om met zo een limited de sauna in the duiken :fearful:

1 like

Gefeliciteerd met deze kanjer! :ok_hand:

1 like

Toffe NA! Prima keuze, ik vind de kleuren op deze erg gaaf :ok_hand:t2:

1 like

Mooie kleuren en mooie klok.

1 like

Ik heb de combi van een oranje bezel met een zilverkleurige dial nog niet vaak gezien. Mooi exemplaar! en met Seiko kun je niet echt de fout in gaan.

Wordt er ook een beetje hebberig van. Is een goed teken denk ik :smirk::grinning:

1 like

Een van de mooiste Seiko!

1 like

Kan die opzich wel hebben denk ik :wink: maar als student zijnde vind ik hem daar zelf te duur voor

Een prachtige klok hoor! Ik heb zelf ook een paar van die limited Seiko’s, maar het gaat er voornamelijk om dat je er zelf blij mee bent en blijft! Veel plezier ermee.

1 like

Zelfs als niet student zijnde vind ik en er te kostbaar voor.

Zwembaden, sauna’s en dompelbaden zijn namelijk geen goeie combi’s voor horloges :see_no_evil:

1 like