Seiko Prospex LX SNR045J1

Wat vinden we van deze aankondiging?

7 likes

Too much going on op de dial…
Wel een zwak voor groen.

2 likes

Ik vind de dial wel wennen. Ik zou het in het echt moeten zien. Maar ach, de prijs zal voor mij toch veel te hoog zijn. Ook ik heb een zwak voor groen.

1 like

Mijn mening is dat ik de indexen niet mooi vindt en vooral de maat 2 maten te groot is helaas… Heb ook een zwak voor groen!

Ik vraag me vooral af wie dit koopt. Zal geen wachtlijst voor zijn gok ik :innocent:

1 like

Vast wel een paar Aziatische mannetjes die nu helemaal los gaan over deze release.

• gave kleur
  • te drukke dial
  • te groot

Te groot is hij idd. Was gisteren nog bij Vaessen Juwelier in Heerlen waar een prachtige LX ligt. Prachtige klok!! Maar wat een “knoepert”

1 like

Wel gaaf hoor, en te groot? Mwoah… wellicht als je pols en hand te dun zijn :man_shrugging:
Draagt als een Sumo, tenminste, er van uit gaande dat het dezelfde kast is als 2019 model en volgens mij is dat het geval.

Het is weer een te dure limited, maar da’s niet het ergste. Een duiker met bolletjes, streep indices en een derde vorm op twaalf is toch al druk, maar dan moeten ze ook nog een patroon en die walgelijke power reserve op de voorkant prakken.

Ik wou dat ze met dat laatste element echt eens kapten.

1 like

Ongetwijfeld zal deze verkopen, maar ik snap het forest gebeuren niet zo in combinatie met een duiker.

Een bos van algen op de zeebodem.

1 like

Is een sumo niet nog 1mm kleiner en meer dan 2mm dunner?

Mooi en met gangreserve Top

Dikte heb je gelijk in, dat merk je eigenlijk wel, diameter merk je niet, scheelt 0.5 mm dus 0.25 mm aan iedere kant… marginaal dus. En aan de pols merk je dat niet is mijn ervaring.

https://timeandtidewatches.com/seiko-prospex-snr045j-review-price-2020/

Hier nog een artikel met wat echte foto’s. Voornamelijk een klaagzang ook over de maat, maar wat een prachtig horloge verder zeg. Ik vind hem super, dial zeker niet te druk op de echte foto’s mijn inziens… ik zal de Seiko boutique eens bellen of ze deze ook verwachten.

1 like