Hallo forumleden ,
Wat denken jullie van deze Seiko Prospex Pepsi 200M?
Met mijn beperkte ervaring ziet hij er niet verkeerd uit maar de dagindex komt niet op 1 lijn te staan met de datum.
Schieten maar zou ik zeggen
Alvast bedankt
Hallo forumleden ,
Wat denken jullie van deze Seiko Prospex Pepsi 200M?
Met mijn beperkte ervaring ziet hij er niet verkeerd uit maar de dagindex komt niet op 1 lijn te staan met de datum.
Schieten maar zou ik zeggen
Alvast bedankt
Nee, replica
Fake!
Wish rommel!!
De uitlijning deed mij toch twijfelen
Dit lijkt me de real deal
Ach ja . 15€ op rommelmarkt betaald .
Dus gegokt en verloren
Chance dat ik backup horloges heb !
Het oogt al niet helemaal OK maar vooral de tekst “nh36” onderaan de dial zegt 't al. Dat is weliswaar een Seiko uurwerk maar niet door Seiko zelf gebruikt.
Edit: verpatsen aan 'n modder
Ik heb heel wat seiko’s gezien, en de eerste foto is echt hyper-saturated, dus ik dacht in eerste instantie ook fake. Maar de rest van de foto’s? Ik zou graag een korte verklaring horen van iedereen die fake roept, want ik durf het niet met stelligheid te zeggen.
Mij vallen wel wat dingen op:
Komt het door de kutfoto’s? Ik weet het niet. Dus @SQ100, @koekoek, ben ik gek of denken jullie hetzelfde?
No such thing, daar heb je een punt.
Tja. Als er een NH35/36 in zit heb je misschien nog wel waar voor je geld ook.
Ik weet niet of het voor alle replica’s opgaat, maar in dit geval geeft het serienummer het in ieder geval al weg. Dat is een bekend serienummer. Zie mijn pb zo.
Ik ken deze achtergrond van een beruchte marktplaats oplichter die we hier al eens eerder hebben besproken over neppe skxen.
Waar zoek jij dat op joh? Da’s een mooi weetje. Dank!
Als je het serienummer googled zie je genoeg.
Mij viel het datum/dag venster op. Dat zit raar. Ik dacht ff aan een baby turtle maar die heeft de kroon op 3. A propos kroon, die lijkt nergens op. En overal maakt de kast een matige indruk. Brush. Vorm rond kroon. Band lijkt dun.
Maar het kon nog een vintage zijn die ik niet ken. Ik ken heel veel niet Maar de aanduiding onderaan gaf 't weg. Fair van de maker
Edit: nog één dan: rode minutenwijzer is een PADI feature. En het is geen PADI…
Pracht horloge, naar een vertrouwd horloge maker brengen en een fulservice beurt geven.
Top.
Is het horloge weer voor jaren in orde.
Succes,
Wim
Één blik op de lumepip zegt al genoeg.
Dit advies lijkt me volkomen misplaatst.
De lumepip, het serienummer, de kroon, de aansluiting van de stalen band, de NH36 vermelding… Tja. Ik zou de gok niet meer nemen.
Heb er nog wel zoeen liggen waar ik ooit ingetrapt ben 250 euro armer maar gezond verstand en ervaring rijker.
Ja die is nep.