Te koop aangeboden een prachtige Seiko Prospex 200 Meter Save the Ocean Samurai SRPD23K1 Special Edition
De wijzerplaat van de Seiko Prospex Save the Ocean Samurai SRPD23K1 is eigenlijk hét opvallendste onderdeel van dit model. Het ontwerp is vrij rijk aan details en zit vol subtiele verwijzingen naar de oceaan en haaien.
De dial heeft een diepblauwe kleur met een duidelijke gegraveerde golfstructuur.
Die golven zijn niet glad, maar eerder hoekig en “ruw”, alsof je naar een onrustige zee kijkt.
Door het licht lijkt de kleur te variëren van helder blauw tot donker oceaan blauw, wat veel diepte geeft.
“Great White Shark” thema
Dit model staat bekend als de Great White Shark edition, en dat zie je terug:
- Rond 8 uur zit subtiel een haaienvin (dorsale vin) verwerkt in het patroon.
- De tegengewicht van de secondewijzer heeft de vorm van een staartvin van een haai.
Merk en model: Seiko Prospex SRPD23K1
Diameter: 43.8
Leeftijd: 3 jr.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 2024
Seiko Boek en certificaat: Ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja
Verzendkosten of afgehaald in regio: beide mogelijk en bespreekbaar
Conditie (krassen, werking etc): 95/100 zeer lichte gebruikerssporen bij de sluiting, valt alleen op met bepaalde licht.
Soort uurwerk en kaliber: 4R35 Automatic
Vraagprijs: € 425,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.