Seiko Prospex Twilight Blue Special Edition

Zojuist een mailtje van Seiko in de mailbox met de aankondiging van een special edition, zie www.seiko.nl/nieuws-overzicht/seiko-prospex-twilight-blue-special-edition/ en plak plaatje…hier:

https://www.seiko.nl/media/1877/spb097j1_.jpg (sluikreclame uit… sorry).

De kleurstelling en het idee valt me niet tegen, sterker nog het valt me zo reuze mee dat je opeens 44mm overweegt i.p.v. de gebruikelijke 38 tm 40. het heeft allemaal wel wat, dus voor de Seiko liefhebbers deze lead is voor jullie!!

1 like

Ik kreeg m ook.
Ik vond de kleuren fris en heel mooi.:ok_hand:

Volgens mij zijn ze al zo goed als uitverkocht.

4 likes

De ervaring wil hier ook dat ondergetekende de juwelier (die overigens niet in Seiko lijst staat) erop moest wijzen dat er weer eens special editions beschikbaar waren.Het daarop volgende gesprek met de vertegenwoordiger van Seiko lijkt me ook niet erg plezant geweest, maar het idee dat ‘de klant komt wel naar mij toe voor zijn spulletjes’ daar nog steeds niet helemaal is bijgesteld aan de huidige tijd…

Prachtig exemplaar, beauty! Veel draag- en waterplezier ermee!

1 like

Vorige maand live gezien in U.K. Ziet er echt goed uit en even getwijfeld. Uiteindelijk toch voor de Samurai Great White gegaan, sprak mij persoonlijk toch meer aan :heart_eyes:

3 likes