Seiko Prospex Zimbe Limited Edition

Gezien op Facebook. Ernstig leuk!

8 likes

Ik zie een veredelde monster met een plastic shroud en rubberen strap. Mag hopen dat dit model niet duurder wordt dan een gewone monster.

Ik vond de Zimbe Turtle echt heel gaaf, maar deze doet me niet zo veel.

Sorry hoor, maar ik vind die shroud geen porem. Zonder dat oerlelijke plastic randje kan het model me als 3e generatie Monster wel bekoren. Dan nog ietsje minder tekst op de dail… (ja, ja, ik ben lastig)

Is dat geen ceramische shroud? Gezien wat er op t achterdeuren staat…

2 likes

Shroud eraf, dan hebben we een Zimbe Monster en dan is ie de moeite waard.
Maar zo: nee dank je, dan liever de turtle

Al moesten ze hem cadeau doen.

De shroud is keramisch. Voelt ontzettend degelijk aan en ziet er in het echt ook niet plastic uit: zijdeglans en een lichte texture. Komt op de foto meestal niet over. Hier toch even een poging:

3 likes

Ik vraag me altijd af waarom ze niet minimaal een 6r15 uurwerk in de limiteds lepelen…
Zo’n 4r36 is in mijn ogen wel iets minder exclusief voor een limited.

Uiteindelijk betaal je voor de extra letters op de plaat :wink:

1 like

Ho ho, ook voor andere wijzers he :grin:

1 like

Leuk horloge voor erbij, dat hij niet zo populair zal zijn als de Zimbe turtle staat in de sterren geschreven. Ondanks dit zullen er wel de nodige fans zijn om een premium te betalen voor deze L.E.
Alhoewel ik een beetje moe raak van de zoveelste Limited in alle segmenten van horlogeland. Het begint een beetje een marketingterm te worden in plaats van iets ‘speciaals’.

Prachtige foto. Het horloge is geweldig, maar toch vind ik de shroud lniet mooi. Het horloge lijkt kolossaal in vergelijk met een Monster. Voor mijn polsen het maximale qua grootte.
Misschien toch eens in het echt bekijken, aangezien veel mensen er enthousiast over zijn. Zal niet voor niks zijn.

Ik heb de SRP655. Qua maat inderdaad een heel stuk forser dan een gewoon Monster. Er zit wel een flinke jongen om de pols. Waarbij een gewoon Monster voor mij iets aan de kleine kant is zit de SRP perfect.

6 likes

Hij is inderdaad geweldig. Heb de srp655 nu sinds vrijdag en hij is niet meer van m’n pols geweest. Ik heb vrij dunne polsen, namelijk 17 cm omtrek maar de srp655 sluit ontzettend mooi aan omdat hij lugloos is.

4 likes

Misschien kijk ik teveel Britse detectives, maar: niet meer van je pols geweest? Aan de foto te zien is dit het eerste wat ze in het bos zagen voor ze je opgroeven :wink:

4 likes

Haha spreekwoordelijk gezien niet meer van m’n pols geweest. Dit was trouwens in een plantenbak genomen bij mij op m’n balkon :joy::joy::joy:

1 like

Zou wel een mooi eerste beeld zijn van een crimi.

Maar wel een nette crimineel, gezien het feit dat hij eerst de wietplanten verwijderd heeft😉

1 like

Leuk zeg! Al drie srp655 in dit draadje…ik dacht dat ik de enige was. Hij draagt inderdaad heerlijk vanwege lugloos design en gekromde clamshell achterkant. Scheelt enorm met de srp637 Baby Tuna, die toch gewoon lugs heeft en een platte achterkant.

Ik vond alleen de premium rubberband wat aan de lange kant voor kleine polsjes (past prima maar je houd een grote flap over). Is dat voor jullie geen issue?

Ik had dus hetzelfde. Ik heb gisteren het bandje ingekort met een schaar en vervolgens met wat schuurpapier het uiteinde mooi rond geschuurd. Ziet er geweldig uit en er steekt nu niets uit! :sunglasses:

1 like