In de reclame tijdens de film ‘the island’ is het me opgevallen dat de reclame begint met een Seiko reclame. Is Seiko aan de weg aan het timmeren, kunnen we iets verwachten binnekort? Ben niet echt op de hoogte van Seiko maar lanceren ze een lijn of iets dergelijks? Is het iemand anders ook opgevallen?
Is al een paar weken zo… en ze laten gewoon de kinetic zien. Sinterklaas/Kerst.
Paar weken? Dat bewijst maar weer hoeveel tv ik kijk of bepaalde programma’s. Doet Seiko goed. De Spring Drive zullen ze waarschijnlijk niet laten zien
dimi0808 Schreef:
Paar weken? Dat bewijst maar weer hoeveel tv ik
kijk of bepaalde programma’s. Doet Seiko goed. De
Spring Drive zullen ze waarschijnlijk niet laten
zien
Het is telkens dezelfde die ze laten zien. Springdrive was denk ik idd niet z’n goede zet geweest.
Pulsar en Breil adverteren ook weer veel de laatste tijd.
Pulsar en Breil worden ook door dezelfde distributeur verkocht in Nederland…
Dat verklaard een hoop
jij bent toch de distributeur voor Seiko? Nu ook al pulsar en breil???
dimi0808 Schreef:
jij bent toch de distributeur voor Seiko? Nu ook
al pulsar en breil???
Ze horen beide tot de Seiko groep. En mooie horloges ook nog hoor.
Mijn lief en haar dochter reageerden enthousiast op de chrono van Pulsar. Eerste reactie van mijn stiefdochter: zeker te goedkoop voor jou
Mooi horloge trouwens, die Pulsar van de reclame, maar ik ben toch meer van de mechanische horloges.
Die Breil-duiker die Dreski laat zien vind ik ook erg mooi.
Het is logisch dat deze merken in de 'kado’tijd wat extra reclame maken.
Van verschillende dealers heb ik inmiddels vernomen dat Seiko zich meer op het hogere segment wil gaan richten in Europa dus wie weet is deze campagne een voorbode.
dimi0808 Schreef:
Paar weken? Dat bewijst maar weer hoeveel tv ik
kijk of bepaalde programma’s. Doet Seiko goed. De
Spring Drive zullen ze waarschijnlijk niet laten
zien
Zelfde geldt voor mij. Heb hem nog niet voorbij zien komen op National Geographic of Discovery.
Nog even ter aanvulling, ik kijk eigenlijk niet zoveel TV, dus… nadenken waar heb ik het gezien…
Enfin, bij de Big Bang Theory! ; wordt gesponserd door Seiko… Dedicated to perfection!
Voila,… gelukkig ik weet het weer en nu na de reklame weer verder kijken!
Zijn wel herhalingen… Maar leuke serie, ik heb van serie 4 nu 1 t/m 9 om te kijken
Dedicated to perfection (en dat 20 keer) ik nam het altijd op en kijk zonder reclame
Maar on topic: ik heb nog steeds niet zo’n Seiko gekocht en hoef er voorlopig ook niet echt een eigenlijk… Niet echt mijn stijl.