Seiko Samurai “Blue Lagoon” SRPB09

Hierbij mijn (te) mooie Samurai Blue Lagoon te koop. Destijds gekocht bij Mr. Limited. Ik was zo blij om eindelijk een Samurai te kunnen aanschaffen.
Ik vind hem ZO mooi dat hij bij elkaar een week om mijn pols is geweest sinds mijn aanschaf in 2017. Te bang om hem te beschadigen.
Toch maar de deur uit omdat hij niet in een doos thuis hoort maar bij iemand anders die minder bang is :wink:

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

Merk en model: Seiko Samurai
Diameter: 43.8mm wide, 13mm thick, 47mm lug to lug
Leeftijd: bijna 6 jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 01/05/2017
Factuur en/of certificaat: ja en ja.
Originele doos en/of eventuele accessoires: yup! Zelfs de kartonnen doos
Verzendkosten of afgehaald: grote voorkeur voor afhalen
Conditie (krassen, werking etc): paar gebruikssporen.
Soort uurwerk en kaliber: 4r35
Vraagprijs: 375,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

M’n vraagprijs vind ik meer dan redelijk ( vind ze allemaal ruim boven de 400 eu).

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.

7 likes

Aardig wat belangstelling gezien.
Hij ligt al een paar jaat niks te doen en daar kan zo nog een paar jaar bij. Daarmee wil ik zeggen dat ik mijn prijs redelijk heb ingestoken. Goed bod neem ik in overweging!

Up!

Als je de wijzerplaat in de zon ziet…waanzinnig :star_struck:

Up!
Een mooi bod neem ik in overweging. Nu ligt ie in de kast, straks om jouw pols :ok_hand:t2:

Ik heb 1 bod gehad die ik net iets te laag vond voor mijn comfort. Price drop naar € 350,-

Je vakantie geld al binnen? :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Up!

350,- is een mooie prijs voor deze schoonheid. In de zin is de wijzerplaat waanzinnig!

Tuurlijk kan je langs komen om even te kijken :blush:

En ja, bieden mag :blush:

Up voor deze schoonheid.
Tuurlijk, er staan meer Samurai’s te koop. Blue Lagoon is limited en heeft het zeldzame move’t Japan uurwerk erin