Seiko Samurai in titanium

Hoera, vandaag ben ik de trotse eigenaar geworden van een titanium samurai. Wat een prachtklok en je voelt m niet om je pols zitten zo licht is ie.Deze gaat mij veel draagplezier geven. Met dank aan alle medeforumleden die hun advies en mening hebben gegeven.
bert

Gefeliciteerd!! Veel plezier ermee…nu nog ff een fotootje posten!! :slight_smile:

Beste Bidle,als je even onder de zoektoets kijkt en je toetst dan seiko samurai in dan krijg je een heel overzicht te zien.
Als je aanklikt op Dick V op 29 januari dan krijg je een hele duidelijke en goeie foto te zien.
bert

Gefeliciteerd! Jammer dat je geen eigen foto hebt :smiley:

Gefeliciteerd Bert, maar we verwachten natuurlijk wel eigen fotoos :smiley:

Ruud

Pfjoei, dacht al dat ik de enige was die een “echt” fotootje wilde zien. :wink:

jongens die kiekjes komen eraan!


Een foto, namens Bert :wink:

En nu een foto die je zelf hebt gemaakt Bert!

Jongens ik kan helaas geen eigen foto plaatsen aangezien ik een van de weinige nederlanders ben die nog geen goeie digitale camera heeft. Ik moet het nog doen met mijn ouderwetse Hasselblad, en ja die fotografeert helaas niet digitaal. Ik ben wel in het bezit van een mobieltje met camera maar die foto’s zijn zo marginaal, die zet ik er niet op.
bert

Bert toch… dan koop je een keer een digitale achterwand voor die Hasselblad, ipv een nieuw horloge? :slight_smile:

Wat is er nu ouderwets aan een Hasselblad… hedendaagse digitale functioneren nog steeds op dezelfde manier, hoor. Lens, diafragma, en een gevoelige plaat. De technologie van die gevoelige plaat doet in principe niet ter zake.

Voor zover ik weet is dat voor wat betreft mijn model niet aan de orde (203fe) maar een digitale camera gaat er toch wel komen, moet nog effe sparen en inderdaad maar een keertje geen horloge kopen
bert