Seiko Sarb017 review

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

3 likes

Ik vind deze review leuker

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Verschrikkelijk vent maar hij heeft wel gelijk! :laughing: :laughing: :laughing:

Hahaha, nee klopt! Ik ben niet zo dol op die vent :smile:

Wat een blaaskaak zeg, zonde van je tijd om dat te bekijken.

Walgelijke man, dit is voor mij juist een reden om me goed te voelen over de Alpinist die nu naar mij onderweg is :sunglasses:

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

En ik heb er nog niet zo lang eentje. Prima klokje; veel plezier van! :relaxed::+1:

5 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Zeker!! Kunnen we het over de allermoeilijkste vraag hebben - wat is de beste band?

2 likes

Kies er maar een uit :slight_smile:

http://www.strapcode.com/store/advanced_search_result.php?keywords=alpinist&osCsid=u3ksqe41udmfnuje5765bf2ku2&x=5&y=5

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Het cognac lederen bandje in mijn foto komt van @ruudvv STRPS.nl en is van het Duitse merk Happel. Echt leer, 3 tientjes :relaxed::+1:

3 likes

Haha, Strapcode ken ik, er zit een Endmill aan mijn Sumo. Die was gelukkig wel iets goedkoper want het zijn forse prijzen! Ze zijn inderdaad erg mooi maar ik ga zelf mijn geluk beproeven met een two-tone Jubilee:

Ik had al eerder foto’s gezien, maar frustrerend genoeg kon ik nergens vinden waar die band nou vandaan komt… blijkbaar is het een Watchgecko jubilee, met ‘generieke’ Watchgecko kromme end links. Deze zijn niet specifiek voor de Alpinist maar blijkbaar wel buigbaar genoeg!

3 likes

Big pimpin! Leuk om te zien, niet mijn ding.

1 like

Volgens mij hoorde ik laatst in een Alpinist review dat ook strapcode een 2 tone gaat uitbrengen.

Zelf wil ik er graag een Ko bandje voor laten maken, twijfel nog over de kleur maar neig naar 1 van de olijf kleuren.

3 likes

Dat hoorde ik ook, van Long Island Watches in de USA. Ik wacht ook op die Two Tone, want dat past echt bij deze klok! :relaxed:

3 likes

Mooi! :relaxed:

Deze zit aan mijn Sarb, ook niet de hoofdprijs en binnen een week op de mat!

gr Marco

1 like