[Seiko sarb033 of sarb035] vs Tissot Visodate

Ik ben nog altijd aan het nadenken over de Seiko sarb033 of sarb035. De reden waarom ik nog altijd twijfel is omdat deze eigenlijk voor de Aziatische markt is en hier moeilijk verkrijgbaar is en ook moeilijker om iemand te vinden voor onderhoud.

Alternatief zou de Tissot Visodate kunnen zijn. Dit is ook een automaat en deze wordt overal verkocht.

Welke vinden jullie de interessantste en indien jullie voor de Seiko zouden gaan, dan voor de zwarte of de witte?

Als je dan toch moeilijk wilt doen dan zou ik voor een sarb021 of 023 gaan.
Die zijn wel Aziatische markt lastig verkrijgbaar.

Ikzelf heb om oa die reden een sarb023.
Maar ook een zwart/zilveren Visodate.

Als het potje weer gevuld is komt er ook nog een sarb021. Om de familie, samen met mijn sarb045, completer te maken.

Allebei zijn ze zeer verschillende horloges. En beiden zijn ze goed en mooi.
Is beetje eigen keuze.
Lees, kijk plaatjes en vergelijk.

Excuseer mijn grammatica. Net wakker en telefoon.

–

5 likes

Onderhoud voor Seiko is hier geen probleem hoor. Kopen snap ik, ze komen daar vandaan dus lastig te zien voor aankoop. Zoek eens iemand in de buurt, of kijk in Amsterdam in de Seiko store evt. Meestal ook goed door te verkopen als je goed aankoopt dus heel veel risico loopt je niet.

Dat gezegd hebbende: koop wat je het mooist lijkt.

Ik zou altijd voor de Tissot gaan als ik geen hekel had aan een dag en datum in 1 venster op de drie.
Dat maakt de wijzerplaat zo uit balans…er zijn merken die dat heel veel beter doen.
Dus dan toch de Seiko

Ik heb de SARB033 gehad, en heb nu een Visodate witte plaat. Voor mij was de SARB033 wat mooier, maar te klein voor mijn iets dikkere polsen. De Visodate is net wat groter en komt (bij mij) beter uit. Zijn allebei schitterende horloges met veel waar voor je geld. Suc6 met kiezen :smile:

Ik heb ook een Sarb035 gehad, uurwerk is super, maar ik vond het horloge iets wat te klein, maar dat komt misschien omdat ik niet zo van de dressers ben :slight_smile: Als ik zou moeten kiezen tussen deze 3? Dan zou ik voor de Sarb033 gaan met de zwarte wijzerplaat.

Grtz

Sorry dat ik elke keer opduik in die Sarb-topics…:nerd_face:

Maar ik kan maar niet genoeg benadrukken
wat een fijn & mooi horloge ik het vind!
Hoewel ik Tissot ook zeer waardeer , is die Sarb ten opzichte van die Visodate veel leuker.

Succes!:slight_smile:️

en de SARB065? Die ga ik kopen :smiley:

http://cdn.shopify.com/s/files/1/0243/0993/products/s_sarb065a_1024x1024.jpeg?v=1372736294

1 like

De Visodate is toch groter? Ik zou daar naar kijken maar ik denk dat de SARB033/035 wel meer waar voor het geld is.

Ik heb een Visodate, al ruim een jaar. Een zwarte. Ik heb hem 5 keer gedragen.

Ik heb een SARB033. Pas 6 weken. Ik heb hem 6 weken gedragen.

6 likes